×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپورعمران با بیان اینکه تاکنون ۲۹۹ پرونده واحدهای تولید در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده اظهار داشت: این جلسات ۱۹۲۳ مصوبه داشته که از این تعداد ۳۷۵ مصوبه اجرا شده و ۱۵۴۸ مصوبه در دست اجرا است.

وی در رابطه با تسهیلات رونق تولید، گفت: ۱۱۱۲ واحد تولیدی استان متقاضی تسهیلات رونق تولید بودند که از این ۸۷۶ مورد در کارگروه استانی مصوب شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

دیدار نخبگان شاهد و ایثارگر ساری با فرماندار

احمد حسین زادگان، فرماندار ساری در دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر مرکز استان اظهار داشت: فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران، چشم و چراغ ملت هستند و ما در مقابل این افراد وظیفه مضاعفی بر عهده داریم.

وی با اشاره به اینکه حساسیت‌های بسیاری بر روی خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه وجود دارد و مورد توجه هستند، افزود: توجه به فرزندان و خانواده شهدا، وظیفه این افراد را هم دوچندان می‌کند.

فرماندار ساری با بیان اینکه هنوز در شرایط جنگ قرار داریم، افزود: شکل جنگ تغییر یافته و از فضای نظامی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تغییر یافته است.

فعالیت انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر ساری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری نیز گفت: انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر شهرستان ساری دارای ۸۷ نخبه است.

زیبافر افزود: اعتقاد داریم شهدا، جانبازان و ایثارگران از نخبگان این کشور بودند و امروز ادامه دهنده راه این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر در استان، گفت: این ستاد با هدف ترویج نخبگی در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

آغاز آرشیو الکترونیکی پرونده‌های املاک

محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از آغاز سومین مرحله آرشیو الکترونیکی پرونده‌های املاک حوزه ثبتی خبر داد.

وی افزود: ۷٫۴ درصد پرونده‌های ثبتی موجود در بایگانی‌های املاک کشور در استان مازندران وجود دارد که بیش از ۱۷۰ هزار پرونده متعلق به مرکز استان در شهرستان ساری است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: در فاز نخست و دوم این پروژه ۸۷ هزار ۹۰۰ پرونده شامل بیش از ۳۶ میلیون برگ از پرونده‌های املاک این حوزه ثبتی آرشیو می‌شود.

رشد ناوگان باری حمل ونقل مازندران

ناوگان باری حمل ونقل استان مازندران دریازده ماهه امسال ، نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش یک درصدی همراه بوده است.

سید رحمت الله موسوی، رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: ناوگان باری استان دریازده ماهه امسال۱۱ هزار و ۷۱۹ دستگاه بوده که این نسبت به مدت سال قبل با رشد یک درصدی همراه بوده است.

وی رانندگان باری استان در طول این مدت را ۱۶ هزار و ۶۷۶ نفر اعلام کرد.

ثبت ۵۰۵۰  مورد گزارش مردمی در ستاد های خبری

۵۰۵۰ مورد گزارش مردمی در ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در یازده ماهه امسال ثبت شده است.

حسین اصغر زاده مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از این تعداد گزارش ۳۵۷۷ مورد به‌صورت تلفنی، ۲۸۴  مورد حضوری و ۱۱۸۹ مورد بصورت کتبی بوده است.

وی افزود: ۹۶٫۷ درصد گزارش دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد ۲۵۲۰ مورد منجر به کشف تخلف شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false