×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : محمدرضا زائری در خبرآنلاین نوشت: ماهها قبل چیزی نوشته بودم با عنوان “بین الحسنین”، وقتی که آقای “حسن عباسی” مطالب خیلی تند و عجیبی در مورد آقای “حسن روحانی” گفته بودند و کار به دادگاه کشید و نمی دانم بعدش چه شد! و مضمونش این بود که تو را به خدا ملت را از این حیرت و سرگردانی دربیاورید و از بین این دو حسن نجات بدهید!

یا این حرفها درست است که در آن صورت خیلی باید ترسید و باید پرسید چگونه صلاحیت چنین عنصر خطرناکی برای ریاست جمهوری تایید شده ؟ پس باید او را گرفت و محاکمه کرد! یا این که این حرفها درست نیست ، در آن صورت باید پرسید چرا و چگونه کسی جرأت می کند این گونه به بالاترین مقام اجرایی کشور تهمت بزند؟ باید او را گرفت و محاکمه و مجازات نمود!

به دلایلی آن مطلب را منتشر نکردم و دور ریختم و از یاد بردم تا امروز که یک فایل صوتی شنیدم منسوب به یکی از روحانیون فعال در عرصه سیاسی که با قسم خدا و با تأکید آقای دکتر ظریف را متهم می کند به تعهد نسبت به آمریکایی ها که حاج قاسم سلیمانی را کت بسته تحویل آنها بدهد! فارغ از این که چنین تعبیر مضحکی چه قدر می تواند قابل درک باشد و فارغ از این که اصلا چنین خبری چه طور به ایشان رسیده است، با شنیدن این سخنان به یاد آن مطلب “بین الحسنین” افتادم!

حتما این کشور صاحبی دارد، حتما بزرگتری دارد، حتما مدیران و سیاست گذارانی دارد که نسبت به حال و آینده وضعیت اجتماعی و شرایط روانی مردم و افکار عمومی حساس و مراقبند. این چند خط شکایت و تمنای دردمندانه را که اصلا سیاسی نیست، کاملا از زاویه اجتماعی و فرهنگی خطاب به آنها می نویسم.
تو رابه خدا، به جان هر کس می پرستید و دوست دارید فقط قدری به اعتماد عمومی و آرامش روانی مردم رحم کنید!
تو را به خدا مردم را این طور در بلاتکلیفی و نگرانی و سرگردانی “بین الحسنین” قرار ندهید!

یا به فرض محال وزیر این کشور واقعا چنین تعهد کودکانه ای داده که باید بدون معطلی او را به دادگاه کشاند و به جرم خیانت امنیتی شدیدا مجازات کرد! یا این که این حرف یک تخیل بدبینانه و اتهام سیاه است که باید بدون معطلی گوینده آن را به جرم اتهامی چنین خطرناک و زشت به دادگاه کشید و مجازات کرد و از او پرسید چگونه با لباس روحانیت و کسوت سیادت جرأت کرده اید چنین اتهامی به یکی از مسؤولین کشور وارد کنید ؟

آیا می دانید با همین حرفها و نقل قولهای نامربوط دارید به مرور قبح جاسوسی و خیانت را می ریزید؟ حتى با تصور چنین خیانتی باید تن و جان همه بلرزد، اما زمانی که برای دعواهای سیاسی چنین حرفهای یاوه ای را منتشر می کنید اندک اندک این موضوع حساس به مضحکه تبدیل می شود.
و شگفتا نهادهای مسؤول مانند وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و … که در مقابل این وضعیت ساکت هستند! بالاخره دستگاههای امنیتی قدرتمند کشور که از لباس زیر شهروندان هم خبر دارند می توانند ته و توی این موضوع را در بیاورند و روا نیست نسبت به چنین آشفتگی و نابسامانی این طور ساکت بنشینند! بالاخره یا این حرف درست است یا نه! تکلیف را یکسره کنید تا بفهمیم در چه کشوری داریم زندگی می کنیم؟ / صراط

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false