×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ بهمن صفری مرمتی رئیس هیات اسکواش مازندران در پیامی به مناسبت روز قدس، از عموم مردم بویژه خانواده اسکواش استان مازندران را جهت حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت کرد.

متن پیام بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه جرثومه فسادی می باشد که توسط استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین های اسلامی سیطره یافته است.
مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبر­عشق و محبت، سالیان درازی است که در چنبره خون آشامان شیطان صفت گرفتار شده تا از آن محل بتوانند تفرقه را بین امت واحده اسلامی به شکل ­روزافزون گسترش دهند و صلح و آرامش را از سرزمین های آنان بزدایند و همان سان که شاهد هستیم جنگ و برادرکشی را با حربه اسلام آمریکایی در کشورهای این منطقه از جهان توسعه دهند و ساکنان این مناطق را در لهیب­ انفجارها و کشتارهای دسته جمعی درگیر مسائلی نمایند تا صهیونیسم­جهانی بتواند ­به اشکال گوناگون منافع دنیاپرستانه خویش را با خونریزی ها و هتک حرمت ها حاصل نماید.
ما خانواده هیات اسکواش استان مازندران برای دفاع از حقوق مستضعفان جهان بخصوص هم کیشان مسلمان خود باید هر آنچه را که در دل داریم بر سلطه گران غربی با رهبری آمریکا و پیروان آنان فریاد زنیم و همپای تمام مسلمانان، همدلی، هواداری و همسویی خویش را با آنان که زیر چکمه­های های خون آشامان، تمام حقوقشان نادیده گرفته می شود اعلام نماییم.
در این بیانیه هیات اسکواش مازندران، از عموم ملت سربلند ایران اسلامی و بویژه از خانواده اسکواش مازندران دعوت کرد تا هم صدا و ­همراه اقشار مختلف مردم روزه دار، روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس با انزجار از رفتارهای ضد حقوق بشری جنایتکاران، یکبار دیگر حمایت خویش را از آزاد سازی قدس شریف به جهانیان اعلام کنند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false