×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 به گزارش رخداد شمال ؛ سرتیپ دوم ستادپاسدار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی از همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی در تامین امنیت ایام حزن و اندوه شهغادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قدردانی کرد .

 در این پیام آمده است:

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجات

محرم؛ ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستیزی است، ماهی که مهمترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرن ها سال از حادثه ی عاشورای حسینی، چون همیشه تاریخ ، یک حقیقت زنده و ناب است.

در این ایام که انگیزه عمیق الهی که در آن ذره‌ای از غیر خدا راه ندارد، در کنار آیه شریفه “کل من علیها فان و یبقی وجه ربک” که در آن خداوند جاودانگی هر آنچه را که به او پیوند زده شود در تمام ابعاد تضمین می شود و بیان این نکته معنا می یابد که حتی فرض کم رنگ شدن حماسه حسینی هم وجود ندارد، چرا که لحظه به لحظه آن با حی لا یموت، پیوند خورده است؛ هم او که همه غیر از او فنا پذیرند.

و اما آنچه که در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، فرهنگی جاودان، نقشه راه سعادت و جاودانگی است، فرهنگی ناب که مردم سرزمین علویان با شور و شعوری وصف ناپذیر در احیاء و زنده نگه داشتن آن حماسه عظیم دیگری دیگر را رقم زدند و ثابت کردند که پیوندی ناگسستنی با قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا دارند .

مردم ولایی استان مازندران که با احیاء حماسه حسینی ، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و خلق حماسه ای بیاد ماندنی که نشانگر آزادگی مردمان این سرزمین است شعار آزادگی و شرافت سر دادند و صحنه هایی از حماسه بی نظیر ظلم ستیزی ابدی بر علیه یاوه گویان شرق و غرب آفریدند

فرماندهی انتظامی استان مازندران با قدردانی از تعامل و همکاری های مجدانه هیئت های عزادار، جوانان عاشورایی ،دسته جات عزادار، همیاران پلیس محرم ، مسئولان دستگاه های اجرایی و شهروندان عزیز استان با نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش استان در هنگام برگزاری این مراسم معنوی، توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد . فرمانده انتظامی استان مازندران/سرتیپ دوم ستادپاسدار سید محمود میرفیضی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false