×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛سرهنگ پاسدار علی حسنعلی‌زاده فرمانده پیشین سپاه شهرستان سیمرغ در پیامی از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سیمرغ بعد از ماه خدمت صادقانه قدردانی کرد.

در بخشی از پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خدای متعال می‌فرماید: «إِن یَنصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ» (آل‌عمران/۱۶۰)

و ما جلوه‌های این نصرت الهی را در وحدت، بصیرت و ایمان شما مردم مؤمن مشاهده کردیم.

مردم شریف، نجیب و ولایتمدار سیمرغ شما سرمایه‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی و ستون‌های استوار عزت این دیارید.

در این ماه‌های خدمت، هر گامی که برداشته شد به نام شما ثبت گردید و هر موفقیتی که حاصل آمد، مرهون حضور آگاهانه و همیشگی شما بود و شما هویت ما و یاوران صادق سپاه بوده‌اید و این پیوند، پیوندی اعتقادی و ناگسستنی است.

اکنون که دفتر نه‌ ماهه خدمتم در کنار شما مردم عزیز به پایان رسیده است، بر خود فرض می‌دانم از عمق جان، مراتب سپاس و احترام خویش را تقدیم کنم. اگر در این مسیر کوتاهی یا قصوری بوده است، با تواضع از یکایک شما طلب حلالیت دارم و امیدوارم این خادم کوچک انقلاب را ببخشایید.

در برابر خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز سر تعظیم فرود می‌آورم که چراغ راه این مسیر بودند. همچنین از همکاران پرتلاش در سپاه شهرستان، بسیجیان دلاور، امام جمعه معزز، اعضای شورای تأمین، مسئولان محترم و نمایندگان مجلس که همواره پشتیبان این سرباز نظام اسلامی بودند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از خداوند متعال مسئلت دارم توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس اسلامی را به همه ما عنایت فرماید و ما را در زمره رهروان صدیق امام و شهدا و یاوران راستین حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) قرار دهد.

خدایا، چنان کن سرانجام کار           تو خشنود باشی و ما رستگار.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

سرهنگ پاسدار علی حسنعلی‌زاده

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false