×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس داوود محسنی رئیس شورای شهر پل سفید با ارسال پیامی فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ را به همشهریان تبریک گفت.

بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

💠یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز باستانی ایرانیان همزمان با بیداری طبیعت نوید بخش حیات و زندگی است.

۱۴۰۰ را باید آغاز ورود نسل گام دوم انقلاب به بدنه تصمیم‌گیری‌ها دانست.

سال ۹۹ اما با مسائل و مشکلات ناشی از ویروس کرونا گذشت، مسائلی که به همت مردم با کمک‌های مومنانه و هدایت داهیانه رهبر انقلاب تبدیل به یک رزمایش ملی و شکوه اخلاق و برادری شد.

مازندران قهرمان و شهر عزیزمان پل سفید نیز شاهد از دست دادن بزرگانی همچون آیت الله طبرسی و آیت الله نظری و بسیاری از مردان و زنان بزرگ و جانبازان و یادگاران دفاع مقدس و فرزند معنوی خود شهید فخری‌زاده بود.

اما سختی و مشقت سال ۹۹ ذره‌ای از استواری، احساس برادری، نوع‌دوستی و مسئولیت اجتماعی اعضای شورای شهر پل سفید کم نکرد و ان‌شالله در سال جدید با گام نهادن انقلاب کبیر جمهوری اسلامی به دهه پنجم خود و گام دوم حرکت بزرگ خویش ما نیز در پشت سر رهبر انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله) گام‌های خود را بلندتر و محکم‌تر برخواهیم داشت.

این عید باستانی را در کنار قبور شهدا، با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام راحل (ره) به همه مردم ایران اسلامی و بخصوص به شهروندان فهیم و قدرشناس شهر پل سفید تبریک و تهنیت عرض نموده و «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال» را برای همه ایرانیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرزومندم.

و ان‌شالله بتوانیم به قدر وسع در تحقق شعار سال معین شده از سوی رهبر انقلاب که همانا «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» می‌باشد موثر باشیم.

داوود محسنی
رئیس شورای شهر پل سفید

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false