×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : ایمان پویامهر منتخب مردم قائم شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قائم شهر در نشستی با جمعی از حامیان خود با بیان اینکه معتمد مردم بودن افتخار بزرگی است، اذعان داشت: سعی میکنم اعتماد مردم را خدشه دار نکنم.
وی ادامه داد: صدای مردم شهرم را شنیدم و همیشه در خاطرم می ماند و خلاف آنرا عمل نمیکنم.

پویامهر خاطرنشان کرد: بر وعده ی خود به مردم یعنی ” شورای قانونمند و پاسخگو و ناظر ” پایبندم و برای اجرایی شدن آن تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

وی با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات انتخابات، خیلی به اعضای ستاد بنده سخت گذشت و کار دشواری در رقابت با برخی کاندیداهای خاص! داشتیم، بیان داشت: مدیر یکی از کانال های تلگرامی که ادعا میکند ۲۰هزار عضو واقعی دارد از شخصی به مدت یکسال حمایت کرد ولی آن کاندیدا ۷هزار رای نسبت به دوره قبل کمتر آورد ولی این کانال همچنان در حال تخریب برخی منتخبین  است.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر قائم شهر ادامه داد: فردی که در زمان انتخابات از تمام امکانات و نیروی انسانی یک دستگاه خدمات رسان جلوی چشم مردم و رسانه ها استفاده غیر قانونی میکرد رای بنده را واقعی نمیدانست.

پویامهر گفت: اتهاماتی توسط برخی از جریانهای خاص نسبت به مجریان انتخابات و ستاد اینجانب مطرح شد و در کانال ها و رسانه های منسوب به برخی از کاندیداها انتشار یافت و همچنین پیرو آن شکایاتی نیز به هیات نظارت و اجرایی شهرستان تنظیم شد، ولی نتوانستند حتی اسم یک نفر متخلف یا یک صندوق را با شواهد لازم نام ببرند.

وی ادامه داد: متاسفانه این اتهامات در بسیاری از رسانه ها ی بیگانه نیز بازنشر گردید که پیرو آن   استانداری مازندران و فرمانداری قائم شهر به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادسرای شهرستان شکایت کردند و در صورت اثبات جرم و شناسایی افراد، حتما با متخلفین برخورد خواهد شد.

منتخب مردم قائم شهر در شورای پنجم با بیان اینکه منتقد جدی عملکرد شورای چهارم و شهردار فعلی هستم، خاطرنشان کرد: نیامده ام تا در این چهار سال فقط چند نفر را سرکار ببرم و چند کوچه را آسفالت کنم بلکه به دنبال تغییرات و اصلاحات  اساسی برای احقاق حقوق شهروندانم در نظارت بر شهرداری هستم.

پویامهر افزود: مردم باید بدانند در شهرداری و شورا چه خبر است و باید شورا اتاق شیشه ای باشد نه تاریکخانه.

معاون سابق فرماندار شهرستان قائم شهر با بیان اینکه از تربیون ها ی رسمی نباید اخبار گزینشی به گوش مردم برسد و باید هر آنچه که هست را بگوییم، اذعان داشت: از برخی از بزرگان و مسئولین شهر به خاطر حمایت یکجانبه از اقدامات شهرداری گله مندم.

وی ادامه داد: کاش بعضی ها صدای انتخاب و رای مردم را میشنیدند! ولی انگار منافع بعضی ها در ندیدن و نشنیدن این تقاضا های مردم است.

عضو آتی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه شدیدا نسبت به خرید نساجی قائم شهر و احداث پل روگذر میدان جانبازان توسط شهرداری انتقاد دارم، گفت: حرف های بسیاری برای گفتن دارم ولی تا شروع به کار شورای پنجم صبر میکنم.

پویامهر با اشاره به اینکه تفریغ بودجه و گزارش درآمد هزینه ها و انتشار عمومی آن مهمترین ابزار شوراها به نمایندگی از مردم برای نظارت مالی بر شهرداری هاست، بیان داشت: ولی دوستان در سه سال اخیر کوتاهی کردند و هیچ تفریغ بودجه ای را انجام ندادند که حتی مورد انتقاد شدید هیات تطبیق مصوبات شورای شهر و همچنین برخی از اعضای فعلی شورا مانند آقای فریبرز فتحی هم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کمیته ای در شورای پنجم تحت عنوان کمیته تحقیق و تفحص راه اندازی خواهد شد که بسیاری از قرار داد ها، اجرای مصوبات، عملکرد مالی شورا و شهرداری، برداشت ها و هزینه ها و همچنین جذب نیروها را بررسی خواهد کرد.

منتخب دوره پنجم شورای شهر قائم شهر گفت: از تمام ظرفیت ها برای شفاف سازی استفاده میکنم و در این راستا از  دیوان محاسبات، سازمان بازرسی استان و استانداری و فرمانداری کمک خواهم گرفت.

پویامهر با اشاره به اینکه تمام واقعیات خرید نساجی قائم شهر توسط شهرداری به مردم گفته نشده و آنچه گفته شد، بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت، افزود: از طرفی تعهدات مالی بسیاری بر گردن شهرداری افتاده و مشکلات بسیار که ترجیح میدهم هماهنگ با منتخبین محترم مردم در دوره پنجم و دور از هیاهو آن را پیگیری و به مردم گزارش دهم.

وی خاطرنشان شد: جو بسیار خوبی میان منتخبین شورای پنجم حاکم است و به آینده بسیار امیدوارم و مطمئن باشید نمایندگان شما در کمال آرامش نسبت به انتخاب اعضای هیات رئیسه شورا و مسئولین کمسیون ها و در نهایت انتخاب شهردار اقدام خواهند نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false