×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضا یونسی رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران گفت که ۱۸ هزار و ۱۴۵ نفر در این استان داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند .
یونسی تصریح کرد : ۱۵ هزار و ۹۲۴ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و ۲ هزار و ۲۲۱ نفر هم برای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران ثبت نام کردند.
وی تعداد زنان داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان یک هزار و ۳۵ نفر اعلام کرد.
یونسی گفت : ۱۷ هزار و ۱۱۰ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران را مردان تشکیل می دهند.
رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود : آمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در مقایسه با دوره چهارم حدود ۳۰۰ نفر بیشتر شد.
یونسی گفت که بیشترین داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی در این دوره از لحاظ سطح سواد مربوط به افراد دارای سواد خواندن و نوشتن با هشت هزار و ۴۴۲ نفر است .
وی تعداد داوطلبان دارای مدارک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس را هم هشت هزار و ۵۴۹ نفر اعلام کرد و افزود : بقیه داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس ، دکترا و یا حوزوی هستند.
به گفته وی تعداد داوطلبان ثبت نامی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را با مدرک حوزوی حدود ۴۶ نفراست.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که چهار هزار و ۷۴۰ نفر از داوطلبان ثبت نام شده پیش از این سابقه عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشتند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره رئیس جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false