×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مسعود سلطانی‌فر در پیام به آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجردر ساری، اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی موثر، در همه جوامع، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده که باید با شناخت درست و تبیین راهکار فضای رشد آن را مهیا کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مسابقات تکواندو جام فجر ایران افتخار ایران در سطح جهان شد، گفت: مسابقات تکواندو جام فجر ثبت جهانی شد.

وی افزود: یکی از راهکارهای میزبانی و برگزاری رویدادهای مهم و حضور در آنها بوده که توجه دولت و وزارت ورزش و جوانان به این مقوله و تلاش فدراسیون‌ها با اجرای برنامه‌های مناسب، گام‌های بلندی در این زمینه برداشته که حاصل آن افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در رویدادهای مهم ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: فدراسیون تکواندو با اهتمام به این موضوع در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و پیگیری توانسته در مسیر رشد قرار بگیرد و ضمن کسب نتیجه مطلوب باعث شادی مردم شود.

سلطانی فر اضافه کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر با قدمتی نزدیک به سه دهه و ثبت در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو و به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین رویداد تکواندو در سطح آسیا و جهان یکی از ویژگی های این تورنمنت ۲۸ ساله است که مایه مباهات و افتخار است.

وی از مسئولان فدراسیون برای برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر قدردانی کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false