×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محمدرضا نعمت زاده  وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح های بخش صنعت با سفر رئیس جمهور به مازندران، مساحت شهرکهای صنعتی مازندران را هزار و ۹۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: با ساخت شهرک صنعتی بهشهر این میزان به دو هزار و ۹۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی با اشاره به طرح های سرمایه گذاری صنعتی در بندر امیرآباد میزان سرمایه گذاری را ۱۲۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: سه پروژه اقتصادی نیز در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه صنعت با محدودیت زمین مواجه هستیم گفت: هزار هکتار زمین در بخش گلوگاه پیش بینی شده است و شهرک صنعتی بهشهر نیز با هزار هکتار زمین احداث می شود.

وزیر صنعت، میزان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی را روبه رشد دانست و گفت: در شهرکهای صنعتی در مقابل یک واحد سرمایه گذاری دولتی ۲۰ برابر سرمایه گذاری مردمی تحقق می یابد و بستر مناسبی برای توسعه وجود دارد.

نعمت زاده، افزایش ۶۰ درصدی صادرات غیرنفتی، رشد ۶۰ درصدی سرمایه گذاری، افزایش ۱۴۱ درصدی ارزش هر تن صادرات و بهره برداری از ۸۳۴ واحد صنعتی جدید را از دستاوردهای دولت یازدهم در استان مازندران بیان کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین به تسهیلات بسته رونق تولید اشاره و اضافه کرد: مازندران رتبه اول را در کشور در این بخش کسب کرده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false