×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری نوشهر، چالوس و کلاردشت که در سالن اجتماعات اداره‌کل بنادر مازندران در نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: با محدودیت‌های مالی در کشور روبه‌رو هستیم که همین امر جلوی توسعه و پیشرفت سه شهرستان را می‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اگر تورم پایین باشد ولی رونق اقتصادی نباشد مشکل‌ساز می‌شود، گفت: فضای رابطه‌ای جدیدی با روسیه باز شد و موقعیت مناسبی برای مازندران ایجاد کرده که باید از آن بهره‌برداری کند و این فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در مازندران است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور قصد سفر به مازندران را داشت که به علت حجم بالای مسافران و گردشگران و بروز ترافیک به زمان دیگری موکول شد، افزود: دولت حمایت بخش خصوصی و مردم کشور را توسعه داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تا مدتی قبل حدود یک‌میلیون بشکه نفت صادر می‌شد ولی امروز از مرز ۲ میلیون بشکه صادرات نفتی گذشته است، ادامه داد: مهار تورم و گرانی از موضوعات کلیدی دولت یازدهم است که به مردم فشار آورده و امروز نرخ تورم تک رقمی شد و به ۹ درصد رسیده است.

این مسؤول با بیان اینکه اگر تورم پایین باشد ولی رونق اقتصادی نباشد مشکل‌ساز می‌شود، تصریح کرد: در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات پیشرفت خوبی داشتیم و در حوزه نفتی تحول ایجاد شد و در بخش مسکن نیز باید دولت تلاش بیشتری کند.

واعظی با بیان اینکه هر کسی در هر نقطه از کشور که زندگی می‌کند باید از حقوق شهروندی بهره‌مند باشد، اضافه کرد: در پشت پرده سبز طبیعت مازندران، مناطق محروم وجود دارد که نیاز به رفع مشکلات دارند.

وی با تأکید بر اینکه از شعار اقتصاد مقاومتی نباید به‌عنوان ابزار شعاری استفاده شود بلکه باید در مقام عمل نمایان شود، گفت: شکوفایی اقتصادی با کمک مردم تحقق می‌یابد و مردم باید نشاط و امید نسبت به آینده داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بزرگترین ظلمی که به برخی مردم می‌شود ناامید ساختن آنها است، خاطرنشان کرد: کشور روسیه آمادگی بالایی برای همکاری‌های دوجانبه با ایران دارد و بازار این کشور آمادگی کامل خود برای واردات کالاهای ایرانی را اعلام کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه به‌دنبال افزایش میزان کالاهای صادراتی به روسیه هستیم، تصریح کرد: ۱۵ سند همکاری در این حوزه با کشور روسیه امضا شده است.

واعظی با تأکید بر اینکه مازندران می‌تواند بخش زیادی از صادرات به روسیه را در دست گیرد، گفت: فضای رابطه‌ای جدیدی با روسیه باز شد و موقعیت مناسبی برای مازندران ایجاد کرده که باید از آن بهره‌برداری کند و این فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در مازندران است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false