×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از رامسر ، محمد زرودی شهردار تنکابن صبح یکشنبه در همایش مدیریت شهری و روستایی که با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه شهرداریها در کشور بار مسئولیت سنگینی را به دوش می کشند و همه انتظارات به سمت آنها است تصریح کرد: مشکل بزرگ شهرداریها حلقه مفقوده تصویب یکپارچه مدیریت شهری بوده که در ۶۴ بند توسط وزیر در دست اقدام است.

وی افزود: اگر بخواهیم در حوزه مدیریت شهری کاری انجام دهیم دموکراسی های اداری سبب چالش شده است.

شهردار تنکابن گفت: شهرداریها به لحاظ اقتصادی شرایط مناسبی ندارند و پیگیری وزیر کمک بزرگی به شهرداریهای کشور می کند و جان تازه ای به شهرداریها می دهد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و تقویت گردشگری بعنوان وظیفه ذاتی مدیریت شهری بوده که سبب اشتغالزایی و افزایش کیفیت زندگی خواهد شد تصریح کرد: شهرداران انتظار دارند در حوزه گردشگری اقدامات بزرگی انجام دهند ولی با دموکراسی های اداری روبرو هستند.

وی افزود: بنادر و کشتیرانی منابع طبیعی محیط زیست اجازه سرمایه گذاری در سواحل را نمی دهند و طبق دستور استاندار سرمایه گذاری در سواحل تسهیل می شود و شهرداران در حوزه های مطالعاتی کتابچه اطلس حوزه سرمایه گذاری را بکار گیرند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false