×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال،  اداره کل مدیریت بحران مازندران با صدور اطلاعیه ای نسبت به افزایش دما و ضرورت مصرف بهینه انرژی هشدار داد.

در اطلاعیه مدیریت بحران استانداری مازندران آمده است: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از روز دوشنبه تا روز پنجشنبه به دلیل استقرار سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات گرم، شاهد افزایش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود بطوریکه دمای بیشینه در برخی شهرهای مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

مدیریت بحران استان با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما و کاهش رطوبت هوا در طی این مدت، به کلیه هم استانی‌های عزیز و مسافرین توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه دود و موارد مشکوک به آتش سوزی، بلافاصله موارد را به نزدیک‌ترین مراکز خدماتی و امدادی اطلاع دهند، از روشن کردن آتش در کنار مزارع و جنگل‌ها جداً خودداری کرده و یا قبل از ترک محل از خاموش نمودن کامل آتش اطمینان حاصل کنند.

همچنین مسافرین و رانندگان، هنگام عبور از حاشیه مراتع، مزارع و جنگل‌ها از انداختن ته سیگار روشن به خارج از ماشین جداً خودداری کنند و به منظور جلوگیری از بروز تلفات در واحدهای مرغداری و دامداری، دستگاه‌های خنک کننده مه پاش، آماده بکارگیری باشند.

با توجه به افزایش دما و بالطبع افزایش مصرف آب و برق، به کلیه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌گردد نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را مبذول نموده تا با قطع آب و برق مواجه نشوند.

به کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته، داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false