×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: در نورز باید بفکر مرگ و قیامت باشیم و درعین حال، صله رحم و آشتی کردن را عید از یاد نبریم.

وی با بیان اینکه بازارهای نوروزی استان چندان خوب و گرم نبوده است تصریح کرد: خوب نیست که مردم در آستانه نوروز برای خرید شب عید مستاصل و ناامید باشند.

آیت الله طبرسی با تقدیر از فعالیت های دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: باید توقع و فرمایش مدنظر مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن اقصتاد مقاومتی جامه عمل پوشیده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتصاد مقاومتی همراه با مدیریت جهادی و انقلابی را پسندیده دانست و عدالت را یکی از ویژگی های بارز مدیریت در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: چرا عده ای باید بخورند و ببلعند و از کانادا سردرآورند و برای سپردن مدیریت به مدیران باید عدالت، پاکی و پاکدستی آنان ارزیابی و احراز شود.

امام جمعه ساری، با بیان اینکه عدالت و پاکی و پیراستگی در جامعه کم شده و اخلاق در جامعه مرده است تصریح کرد: عدالت باید مهمترین صفت مدیران باشد و فردی که تشنه مسئولیت باشد، دچار اشتباه و مشکل خواهد شد.

آیت الله طبرسی، دشمنی آمریکا با ایران را استراتزیکی عنوان کرد و گفت: این دشمنی تاکتیکی نیست و نمی توانیم از آن صرفنظر کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false