×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه توطئه های دشمن نظیر حمله تروریستی در چابهار در روحیه ملت ایران تاثیری ندارد، وحدت را نیاز امروز کشور بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به نقش سخنان و فرمایش مقام معظم رهبری در برملا کردن توطئه دشمنان اظهار داشت: دشمنان درصدند که برای سال آینده در کشور ایجاد ناامنی کنند که نقشه آنان با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری برملا شده است.

وی با اظهار اینکه ملت ایران شهدایی که برای نظام اسلامی و ارزشهای والا تقدیم کرده است، را فراموش نمی کند تصریح کرد: هدف دشمنان به راه افتادن تابستان گرم در ایران بود و آرزوی دشمن این است که به دوران طاغوت برگردد و این آرزو را باید به گور ببرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقشه های مختلف دشمنان علیه کشور تاکید کرد: بیش از هر زمان دیگر به وحدت و اتحاد نیاز داریم.

آیت الله طبرسی، با اظهار اینکه دشمنان هیچگاه به اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران دست نخواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با انتقاد از وضعیت خدمات رسانی در ادارات استان اظهار داشت: متاسفانه خدمات دهی در ادارت مورد قبول نیست و برای گرفتن یک وام دو میلیون تومانی هزار مانع ایجاد می شود.

وی خواستار تلاش مسئولان برای جلب رضایت افکار عمومی و خدمات رسانی مطلوب به آنان شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false