×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ چلمین روز درگذشت عالم فاضل حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد علی تقوی فرد مدیر کل سابق دادگستری استان مازندران در روستای تسکا از توبع خشرود پی غربی شهرستان بابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور نماینده مقام معظم رهبری در وزارت دفاع ، مهندس شفقت معاون وزیر کشور ، مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور نماینده مقام معظم رهبری در وزارت دفاع با بیان این مطلب که خداوند متعال در طول حیات انسان ها فرصت های ارزشمندی را در در اختیار ما قرار می دهد تاکید کرد، شناخت این فرصت ها و استفاده درست و بموقع آن می تواند موجب تحولات اساسی در زندگی فردی، خانوادگی واجتماعی بشود.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع اظهار داشت: یکی از این فرصت های ارزشمند فرصت خدمتگذاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام آقاجان پور بعثت پیامبران و قیام امام حسین (ع) را برای تشکیل حاکمیت الهی و ارزش های دینی دانست و گفت: مسئولین و دست اندرکاران کشور باید توجه داشته باشند برای هر میز مدیریت و مسئولیتی که روی آن نشسته اند شهدای زیادی تقدیم اسلام و قرآن شده است، بنا بر این باید این مسئولیت ها را امانت بدانیم و به مردم خدمت کنیم.

 

حجت الاسلام آقاجان پور در پایان سخنرانی خود از زحمات حجت الاسلام تقوی فرد در طول مدت خدمت تجلیل کرد و از درگاه پروردگار متعال درخواست نمود:
ٱللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرًا وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهِ مِنَّا ٱللَّهُمَّ إِنْ کَانَ مُحْسِنًا فَزِدْ فِی إِحَسَانِهِ وَإِنْ کَانَ مُسِیئًا فَتَجَاوَزْ عَنْهُ وَٱغْفِرْ لَهُ
خدایا او را ببخش و بیامرز و از رحمت خود برخوردار فرما

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false