×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ گردهمایی مدیران مدارس با نیازهای ویژه استان مازندران به منظور تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس در مدرسه شبانه روزی کوثر منطقه دودانگه شهرستان ساری با حضور سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار گردید .

سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس استثنایی گفت:  افتخار میکنم که عضوی از خانواده آموزش و پرورش استثنایی ام و تمام موفقیت های فعلی مسئولیتم را مرهون معلم کودکان استثنایی بودنم میدانم .

وی گفت : بی شک آموزش و پرورش یکی از عظیم ترین و مهم ترین نهادعلمی، فرهنگی و تأثیرگذار کشور است واین نهاد را می توان پایه ی همه ی تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به شمار آورد.

میرشفیعی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای کار اجرایی حوزه تعلیم و تربیت کشور است؛ اظهارکرد: کار معلم صحنه پردازی یادگیری است. و معلمان ما بتوانند این نقش را خوب بازی کنند قطعا آموزش و پرورش ما هم موفق خواهد بود.

 سید حسین قاسمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران عملکرد مدارس را در حوزه های آموزشی ،پرورشی ، توانبخشی و اداری و برنامه ریزی در جهت رفع مواردی که نیاز به توجه بیشتر دارند را مورد تاکید قرار داد  و گفت : مدیران مدارس با نیاز های ویژه در اجرایی کردن سیاست های وزارت آموزش و پرورش و همچنین  در اجرای مطلوب تر کردن برنامه ها در سال تحصیلی جدید تاکید کردند.

 این گردهمایی در دو محور عمومی و تخصصی برگزار گردید و در پایان این گردهمایی از مدیران بازنشته تجلیل به عمل آمد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false