×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران در حکمی مهندس اسماعیل نبوی را به عنوان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ منصوب کرد.

در حکم مهندس نبوی آمده است؛ با توجه به صورتجلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران و نظر به تخصص ، تعهد و حسن سوابق ارزنده جنابعالی در امور فنی و اجرایی ، به موجب این ابلاغ از تاریخ صدور به سمت: ” معاون بهره برداری و دیسپاچینگ به ردیف سازمانی ۸۱ ” با شرح وظائف پیوست منصوب می‌شوید تا تحت نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید.

ضروری است با عنایت ویژه به منشور اخلاقی شرکت ، سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر ، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان ، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه­ تمام امکانات و منابع در اختیار ، به همراه برنامه ­ریزی اصولی و هدفمند ، نسبت به انجام وظایفی که بر عهده گرفته ­اید مجدانه کوشش نمایید. توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

پیش از این « غفاری » مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این سمت قرار داشت که با ارتقاء به مدیرعاملی این شرکت ، این معاونت را به « نبوی » سپرد .

کارشناس بهره برداری و رییس اداره خدمات فنی برق نکا تا سال ۸۹ ،رییس اداره بهره برداری برق قائم شهر تا سال ۹۲ ،معاونت فنی برق قائم شهرتا سال ۹۴ ، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه تا خرداد ماه سالجاری ، بخشی از سوابق اسماعیل نبوی واسوکلایی به شمار می رود .
نبوی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد برق قدرت است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false