×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس محد حسین امیری مدیر امور شعب بیمه آسیا استان مازندران در شصت و یکمین سالگرد تاسیس و برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی این شرکت را به مدیرعامل بیمه آسیا تبریک گفت.

امیری در پیامی ، سالروز تاسیس بیمه آسیا را به دکترمسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت تبریک گفتند و از عملکرد درخشان این شرکت در سال ۱۳۹۸ و برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه آسیا قدردانی نمودند.

در این پیام آمده است که بیمه آسیا در حالی دومین سال از دهه هفتم فعالیت خود را آغاز کرد که تولید سال گذشته این شرکت با رشد بی نظیر ۶۰ هزار میلیارد ریالی و تایید سطح یک توانگری مالی با شاخص ۱۴۵ درصد از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همراه بود. در همین حال، از تلاش های ارزنده مسعود بادین ، مدیر عامل و همچنین هیات مدیره توانمند بیمه آسیا در حمایت از کارکنان و شبکه فروش در شرایط خاص شیوع کرونا از جمله افزایش حقوق و مزایای کارکنان ، افزایش وام ها ، اجرای دورکاری و همچنین حمایت ویژه مالی از نمایندگان و شبکه فروش ، قدردانی کرد.

امیری در پیام خود اظهار امیدواری کرد ، که با اجرای تدابیر مدیرعامل و همت و تلاش هیات مدیره ،معاونین مدیرعامل ، مدیران ، مشاوران و کارشناسان مسیر موفقیت بزرگترین بیمه خصوصی کشوردر سال ۱۳۹۹ و سال های پس از آن تداوم یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false