×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر سید هادی حسینی معاون حقوقی ، امور استان ها و مجلس وزارت ارشاد به شایعات انتخاب استاندار آینده ی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت : تمام افرادی که به عنوان گزینه های احتمالی استانداری مازندران مطرح شده اند از ظرفیت های انسانی و سرمایه های این استان محسوب می شوند.

حسینی ادامه داد : صرف نظر از اینکه چه کسی به عنوان استاندار آینده ی مازندران انتخاب خواهد شد نباید اجازه دهیم فرصت رقابت معرفی گزینه ها ، با بداخلاقی به فضای تخریب یکدیگر تبدیل شود.

معاون حقوقی ، امور استان ها و مجلس وزارت ارشاد با اشاره به گزینه های مطرح شده برای استانداری مازندران ، تصریح کرد : آقای کریمی مله انسانی فرهیخته با دانش سیاسی بالا هستند که در زمان مسئولیت شان در معاونت استانداری شایستگی های خود را اثبات کرده بودند.

وی ادامه داد : آقایان رحمان زاده ، طاهرنژاد و محسنی بندپی هم که مطرح شده اند از سرمایه های استان مان هستند که در سطح ملی شایستگی هایشان را بارها ثابت کرده اند.

حسینی با اشاره به نام هائی چون نیاز آذری ، ابراهیم زاده و عبوری ، تصریح کرد : این افراد نیز در داخل استان توانائی های خودشان را ثابت کرده اند و افراد توانمندی هستند.

نماینده مجلس نهم با نام آوردن از مهندس نریمان ، افزود : در بین گزینه های استانداری آقای نریمان را به لحاظ اجرایی و تجربه شایسته میدانم هر چند که نباید از شایستگی های دیگر افراد مطرح شده نیز غافل شد و باید تلاش کرد همه ی این افراد در جایگاه ملی و یا در استان دیگر خدمت کنند.

حسینی ، اظهار داشت :‌ استان مازندران تنها یک استاندار می خواهد لذا باید تلاش کنیم این افراد شایسته در سطوح ملی به فعالیت بپردازند و یا استان های دیگر از توانائی های آنها بهره مند شوند.

وی با اشاره به مطرح شدن بعضی گزینه های غیربومی برای استانداری مازندران اظهار داشت : نباید با دستان خودمان فرصت سوزی کنیم تا در نهایت یک فرد غیربومی ضعیف و ناآشنا به مازندران تحمیل شود.

معاون وزیر ارشاد ضمن دعوت گروه های سیاسی مازندران به تقویت نیروهای انسانی موجود در استان ، ادامه داد : چرا یک مازندرانی در بین وزرای معرفی شده در دولت دوازدهم وجود ندارد !؟

حسینی با تاکید بر اینکه سرمایه سوزی در مازندران باید به اتمام برسد ، افزود : ما می توانیم در این ایامی که بحث انتخاب استانداران است سرمایه های خودمان را به بهترین نحو معرفی کنیم تا در آینده ای نزدیک در سطح کلان مدیریت کشور نقش داشته باشند./ تکرار

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false