×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی یزدانی درحاشیه بازدید از مرکز بین المللی تجارت وپایانه صادرات برنج ایران در شهرستان آمل به خبرنگاران افزود: خوشبختانه با سیاست های حمایتی دولت یازدهم ودر راستای تحقق شعاراقتصاد مقاومتی از سال گذشته تاکنون روند احیای واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین تولید آغاز شده وشمار این واحدها در سال جاری نیز بیشتر خواهد شد.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: امسال از سوی دولت با تامین منابع داخلی بانک ها وبخشنامه بانک مرکزی حدود ۱۰هزار واحد تولیدی راکد وغیرفعال کشور احیا خواهد شد.

وی اضافه کرد که در دولت یازدهم تعداد واحدهای تعطیل در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور از ۲۰ درصد به چهارده ونیم درصد کاهش یافت.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: امسال پیش بینی می کنیم تا شاهد بهره برداری و راه اندازی حدود سه هزار و ۴۰۰ طرح صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

یزدانی همچنین با اشاره به اینکه امسال همچنین پیش بینی می کنیم ۱۳۰ هزار شغل جدید در واحدهای تولیدی مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد شود، اضافه کرد، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت باید شاهد ایجاد شغل های پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت روز پنجشنبه از ۲ شهرک صنفی وتخصصی مواد غذایی ونیز برنج در شهرستان آمل بازید کرد.
این ۲ شهرک توسط بخش خصوصی در این شهرستان با هدف تجمیع واحدهای صنفی درحال ساخت است وبه ترتیب حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false