×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال معاون مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: عملکرد طرح سلامت نوروزی در مازندران مطلوب بود.

فریدون خیری در حاشیه بازدید از ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران  اظهار داشت: هدف اصلی در تمام ایام سال به ویژه ایام نوروز سلامت مردم بوده که طرح سلامت نوروزی در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از ۲۵اسفند آغاز و تا ۱۴فروردین ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح با توجه به ظرفیت‌های بهداشتی هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشتی و درمانی، رفاه، تامین اجتماعی، نظام پزشکی برای رفاه حال عموم و اطمینان‌دهی به مردم جهت پیشگیری و وجود و استمرار سلامت به وجود آمد.

خیری تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون با بازدیدهای انجام شده، شاهد ارتقا رضایت‌مندی مردم به خصوص در حوزه بهداشتی، درمانی، غذا و دارو بودیم که این امر نشان دهنده اجرای درست خدمات توسط نیروهای ستادی و عامل بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: آمارها نیز روزانه درزمینه اورژانس ۱۱۵، تعداد ماموریت‌ها، تصادفات جاده ای، ماموریت‌های ویژه ثبت تا بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

خیری ادامه داد: در حوزه بهداشتی اماکن اقامتی، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی ومواد آشامیدنی نظارت و پایش می‌شوند و همچنین داروخانه‌ها نیز در دسترس قرار دارند.

این مسئول وزارت بهداشت گفت: دانشگاه مازندران در بحث بهداشتی و درمانی و خدمات‌رسانی خوب عمل کرد و توانست ایستگاه‌های سلامت خود را در مبادی ورودی از ۱۰ ایستگاه نسبت به سال گذشته امسال به ۱۶ ایستگاه رساند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false