×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید حسین نصیری معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در گفتگو با خیرنگار رخداد شمال اظهار داشت: باید همگان تلاش کنند استقلال آموزش و پرورش حفظ شود و هدف از فعالیت‌ها و تلاش‌ها در همه سطوح ارتقاء کیفیت در آموزش و پرورش است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌شود و تأکید بر این است تا تفاوت و میزان پیشرفت و کیفیت آموزشی و پرورشی طبق نیازهای عمومی به جایگاهی واقعی خود برسد که مدیران مدارس در این زمینه وظیفه سنگینی دارند.

نصیری بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان از سیستم‌‌های هوشمند را ضروری دانست و عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده بیشتر کلا‌س‌های درس و مراکز آموزشی مدارس ناحیه دو ساری دارای سیستم هوشمند هستند که باید همه از آن استفاده کنند و در حفظ و بازدهی آن کوشید.

وی با بیان این که بهترین و باکیفیت‌ترین نیروها و نخبگان علمی در آموزش و پرورش خدمت می‌کنند، اضافه کرد: با وجود جمع علمی نخبه و کارشناسان مجرب و متخصص باید تصمیم‌گیری‌ها برای آموزش و پرورش در این دستگاه مهم صورت گیرد و از بیرون نظری داده نشود که موجب دلسردی و بی‌انگیزگی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت شود.

وی خواستار تعامل مدیران با ادارات، شوراهای اسلامی و دهیاران در زمینه بازگشایی مدارس شد و عنوان کرد: مدارس آماده حضور دانش‌آموزان و آغاز بهار دانش شوند و از همه ظرفیت‌ها در این راه بهره بگیرند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false