×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ شجاع محمودی عالمی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران از آغاز عملیات تعویض کنتورهای مشترکین دیجیتالی به کنتورهای هوشمند خبر داد و گفت: در مرحله اول اجرای طرح فهام (فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی )یکهزار کنتور هوشمند می شود.

شجاع محمودی عالمی افزود : کنتورهای هوشمند قابلیت های بسیاری از جمله قرائت از راه دور ،مشاهده پروفیل بار مصرفی مشترک و مشاهده وضعیت لحظه ای پارامترهای شبکه مشترک را در اختیار شرکت توزیع برق قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد : همچنین از اطلاعات این کنتورها در طرح های عبور از پیک تابستان بهره برداری خواهد شد و با راه اندازی کامل این سامانه با حذف اعزام مامور برای قرائت کنتورها ، عملیات به صورت لحظه ای و از راه دور صورت خواهد گرفت .

وی اظهار داشت: همچنین نظارت و پایش بر وضعیت مصرفی و عملکرد صحیح آن در دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت قابل اجرا است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران در مورد فرآیند اجرایی این طرح اظهار داشت : در مرحله اول یکهزار کنتور به عنوان سهمیه این شرکت در نظر گرفته شده است که با اولویت کنتورهای کشاورزی عملیات تعویض اجرایی شده است.

محمودی تصریح کرد : شرکت توزیع برق مازندران دارای ۱۲ هزار و ۳۱۳ مشترک با کنتور دیجیتالی است که در صورت تامین کنتور توسط سازنده ، تمام کنتورها تعویض خواهند شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false