×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاحیه مرکز اقامتی میان مدت و تبصره ۲ ماده ۱۶ بانوان ساری با اشاره به اینکه افراد معتاد دارای نیازهای مختلف هستند گفت: در این مرکز خدمات سرپایی به متقاضیان داده می شود و این خدمات براساس نوع و گروه هدف طراحی می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: فرایند ارائه خدمت در مراکز باید به گونه ای باشد تا منجر به خروج فرد از وضعیت آسیب باشد و یکی از نقص ها، نبود و یا کمبود حمایت های اجتماعی از افراد آسیب پذیر بوده است.

مسعودی فرید بر لزوم تداوم حمایت های اجتماعی ، دوباره بازگرداندن افراد آسیب پذیر به جامعه و اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد و گفت: در گروه زنان درمعرض دچار آسیب های اجتماعی باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: اعتیاد در گروه زنان با خشونت و دیگر موارد ارتباط دارد و سرمایه گذاری در این زمینه می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

*افتتاح اولین مرکز درمانی معتادین متجاهر بانوان

سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران نیز در این مراسم با اشاره افتتاح اولین مرکز درمان و نگهداری معتادین متجاهر بانوان در استان گفت: کمبود این مرکز در استان احساس می شد و بیماران این بخش در مراکز دیگر نگهداری می شدند.

وی افزود: راه اندازی این مرکز برای درمان قشر آسیب پذیر مسئله مهمی است زیرا درمان و بازگشت بانوان معتاد به جامعه مسئله حساس خواهد و باید شرایط به گونه ای مهیا شود تا بانوان دچار آسیب به جامعه برگردند.

آرام یادآور شد: مازندران اولین استانی است که همه شهرستان های آن دارای تیم سیار برای ارائه خدمات تخصصی در پاتوق ها و محل تجمع معتادان است و امیدواریم بتوانیم جامعه را از معضل اعتیاد نجات دهیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false