×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال حسین‌علی رضایی معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور سپاه کربلا در خوزستان و جشنواره “‌رسانه در راهیان‌نور‌” در مازندران اظهار داشت: جشنواره “رسانه در راهیان‌نور” توسط روابط‌عمومی سپاه کربلا و با همکاری سازمان اردویی سپاه استان با هدف ارزیابی پوشش خبری رسانه‌های استان از برنامه‌های فرهنگی راهیان‌نور برگزار می‌شود. در این جشنواره از رسانه‌های برتر در این حوزه در همایش تجلیل از خادمین شهدای راهیان‌نور در سال آینده تجلیل خواهد شد.

رضایی از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای سپاه کربلا در خرمشهر خبر داد و افزود: سپاه کربلا به‌منظور وحدت رویه در انتشار اخبار و برنامه‌های راهیان‌نور، قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم رحیم کابلی را در خرمشهر ایجاد کرد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران افزود: این قرارگاه با تشریک مساعی با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان سعی در انتشار سریع‌تر و دقیق‌تر برنامه‌های متنوع راهیان‌نور امسال دارد و خروجی تمام اخبار برنامه‌ها از طریق این قرارگاه رسانه‌ای انجام می‌پذیرد.

رضایی با اشاره به نصب دکل مخابراتی سپاه کربلا در خرمشهر گفت: این دکل ۳۰ متری که توسط معاونت فناوری و اطلاعات و ارتباطات سپاه کربلا نصب شد نخستین دکل مخابراتی کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر بوده و وظیفه تقویت پوشش بی سیم و دیتا و خطوط تلفن را برعهده دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false