×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون حج و زیارت کشور در دیدار با گروه مستند ساز قهرمان در قهرمان سردار سلیمانی با بیان این مطلب که برخی از ما به ظاهر جوانان روی ترش می کنیم اما شهید سلیمانی همه را فرزندان خود انقلاب و همه ملت ایران می دانست.

معاون حج و زیارت گفت: شهید سلیمانی هیچگاه شخصیتی متزلزل نداشت بلکه باروحیه بسیجی وجهادی پس ازجنگ اسیر دنیا ولذات دنیوی نشد وبه مسیر تبعیت ازولایت وراه امام وشهدا ادامه داد ودراین مسیر لحظه ای نلغزید وتاآخر که منجر به شهادتش شد ثابت قدم ماند.

وی گفت ؛ بارها بازگشایی و راهگشایی ها را از رزق های الهی تلقی می کرد وبه همین دلیل سالها مسیراربعین و زوار را تسهیل میکرد وتاکید داشت مسیر زیارت سوریه وعراق پرتردد و برروی مشتاقان باز بماند ، او مخلص و صادق بود وتمام حرکات وسکناتش خالصانه برای خدا بود ، که مقام معظم رهبری بر ویژگی اخلاص و صداقت شهید تاکید می کردند.

رحمانی یادآور شد؛ امروز باید تاجائیکه به تفکرجهادی واستفاده ازجوانان دربحرانها ودرهرشرایط سختی درمیدان بودن وجانزدن تاکیدشود واینکه ایشان برخلاف دروغ پردازیهای رسانه ای غرب مردی صلح طلب و دنبال آسایش وآرامش وامنیت مردم منطقه بود.

معاون حج و زیارت افزود: شهید سلیمانی فوق العاده بصیر بود؛ چه در خصوص جریان ها و تحولات سیاسی داخلی و چه در سطح منطقه و به تمامی جریان های سیاسی، فکری و دولت های منطقه تسلط داشت؛ آگاه بود و آگاهی بخشی داشت.

رحمانی یاد آور شد که حضور میلیونی مردم درتشییع پیکرپاک این شهید والامقام نشان دادند که محبت واخلاص او را درک کرده ا ند.

معاون عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: شهید سلیمانی به قدر کافی برای همه ما جاماندگان درس، تربیت و تجربه باقی گذاشت؛ لذا بر ماست که آن را یاد گرفته و بازگو نموده و نسل به نسل منتقل کنیم.

وی با تاکید بر نقش ممتاز شهید سلیمانی در پیوند دیپلماسی و میدان ادامه داد: محصول تلاش سردار دل‌ها در عرصه میدان و دیپلماسی عزت آفرینی برای کشور وخنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت‌های آزاده منطقه بود.

رحمانی اظهار کرد : در مکتب سلیمانی جوانان متعهد و انقلابی پیشتاز فتح قله‌های پیشرفت و اقتدار هستند و باید در وسط میدان حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: با بکارگیری الگوهای معرفتی و رفتاری شهید سلیمانی مشکلات عمده کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم فرای از مذهب و ملیت انسان‌ها، هرجا که انسانی صدای مظلومیتش بلند می‌شد، به کمک می‌آمد بنابراین میتوان گفت ؛ حاج قاسم مکتب صفا و مروه ومکتب انسان دوستی است.

وی دانش و درایت شهید سلیمانی را بی نظیر دانست و افزود: این مساله در تمامی ابعاد وجود داشت و حکمت عملی را می‌توانستیم در شهید سلیمانی ببینیم و با تدبیر مشکلات بزرگی را حل کرد.

معاون حج و زیارت افزود: در سوریه، لبنان و عراق کارهای بسیار زیادی برای وحدت انجام داد، صبر بسیار زیادی داشت وسالها برای وحدت بین مردم ودولتها واحزاب وگروههای منطقه وبویژه عراق تلاش کرد.

رحمانی ادامه داد: باید بپرسیم شهید سلیمانی از خود چه باقی گذاشت که مکتب شهید سلیمانی به او اعطا شد، از عمق جان مطیع محض دستورات اسلام و ولایت بود ومقام معظم رهبری را برترین و شایسته ترین رهبر میدانست وبه آن ایمان داشت و هیچ گاه خلاف آن دیده نشد، عاشق اهل بیت و صاحب روضه و عزاداری بویژه فاطمه زهرا سلام الله علیها بود و برکت کارش را در توسعه فرهنگ ولایت اهل بیت می‌دانست.

وی افزود: حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی وشهیدان راه حق وحقیقت است و بسط و توسعه مکتب شهیدسلیمانی بزرگ‌ترین فرصت برای ما و همه ملل آزاده وظلم ستیز ومظلومین جهان است.

رحمانی در پایان از گروه مستند ساز قهرمان در قهرمان که یک کار فاخر فرهنگی انجام می دهند بسیار قدردانی کرد و گفت: به عشق حاج قاسم همه پای کار هستند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false