×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش؛دکتر محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان همراه  با سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران ، سرمربی تیم های ملی کشور با ملی پوشان اعزامی به کشور اردن دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ابتدا دکتر سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش با ابراز قدردانی از نگاه دکتر داورزنی به مجموعه اسکواش اعلام کرد با مشغله ای که این روزها معاون وزیر با آن مواجه است وقت گذاشتن برای اسکواش مایه خرسندی همه ما است.

وی گزارشی از اردوی بلندمدت جوانان و وضعیت تیم های ملی ایران و رده های سنی ارائه نمود و  گفت:در این مسابقه نفرات برتر قهرمانی کشور زیر نظر مربیان ملی پرورشی فعالیت خواهند کرد.

سلیمانی با بیان این مطلب که از تعامل با رسانه ها استقبال می کنیم گفت: اولویت فدراسیون اسکواش تعامل با رسانه ها است.

وی گفت : بدون یک ریال هزینه از بودجه فدراسیون ۷۲ کورت به اسکواش کشور اضافه خواهد شد.

در ادامه دکتر محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: اعتماد به نفس ورزشکاران ایرانی باید زمانی که به داخل زمین برای رقابت داخل می شوند بالا باشد و قله های دورتر را نشانه بگیرید تا همواره مورد توجه اقشار جامعه باشند .

داورزنی به روند روبه رشد توسعه ای اسکواش در کشور اشاره کرد و خواهان جدیت بیشتر ورزشکاران در میادین بین المللی شد و اظهار امیدواری کرد که روزی اسکواش بتواند جا بر پای رشته های سنتی گذاشته و عملا در میادین جهانی و آسیایی به جز کشتی ، تکواندو و وزنه برداری ورزش اسکواش از رشته های مدال آور باشد که برای حامیان مالی جذاب تر جلوه کند و با ورود اسپانسرها به این ورزش آهنگ رشداسکواش تندتر شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان با اختصاص وقت زیاد با تک تک ملی پوشان جوان حاضر به گفت و گو پرداخت و اظهار داشت باور کنیم که بهترین هستیم وقتی باور کردیم که برای خود و مملکت خود افتخار آفرینی می کنیم شکست ها را به زمین تشکیلات وزارت و یا فدراسیون ها و یا هیات ها نمی اندازیم و با شرایط حاضر خود را وفق می دهیم.

در خاتمه رییس فدراسیون کشورمان از نگاه ارزشمند داورزنی به مجموعه اسکواش ایران و اختصاص این مدت زمان به ملی پوشان اسکواش را موجب خرسندی خود و ملی پوشان و کادر فنی ملی حاضر دانست قدردانی کرد.

ملی پوشان با ترکیب علیرضا شاملی کاپیتان تیم ، محمددانیال قارونی ، محمد رضا جعفرزاده و امیرحسین فیض پور به همراه رییس فدراسیون ، مهدی رهنما مدیرتیم های ملی ، امیر عزیزی پور دبیرکل فدراسیون ، سیدمحمد حسین سنایی سرمربی و مسعود ضیاادینی مربی تیم ملی در محل دفتر دکتر داورزنی معاون وزیر نشستی صمیمانه داشتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false