×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ عین الله احمدی مشاور شهردار ساری و معاون اسبق شهرداری قائم شهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که وحدت و اتحاد نیاز اصلی جامعه برای پویایی و شکوفایی است گفت : وجود اختلاف، نفاق و تفرقه در جامعه خواست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
وی گفت: در راستای رسیدگی به مشکلات مردم با هدف خدمت‌رسانی و تحقق شعار عدالت و برقراری ارتباط صمیمی با مردم باید در اولویت کاری مسئولان باشد.
احمدی افزود: دولت‌مردان باید همیشه در مسیر الهی، ولایت‌فقیه، حفظ ارزش‌ها و خدمات‌رسانی به مردم حرکت کنند تا همراهی مردم تضمین شود.
معاون اسبق شهرداری قائمشهر ادامه داد: مقام معظم رهبری با بصیرت و بینش الهی همواره دولت‌ها را به سمت و سوی اسلام و خدمت به مردم هدایت کرده و نقش ملت در کنار رهبری همیشه افتخار بزرگی برای نظام بوده است.
احمدی با بیان اینکه عموم مردم با برخورداری از اعتقادات دینی زیر سایه انقلاب اسلامی و رهبری دارای پیوند ناگسستنی هستند، بیان داشت: مدیران و دولت‌مردان با خدمات‌رسانی به ملت و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) می‌توانند مردم را همیشه در صف نظام مقدس جمهوری اسلامی نگه داشته و در این راستا صداقت و عمل به شعارها برای تحقق اهداف خدمات‌رسانی به مردم را از مؤلفه‌های پایداری میان ملت و دولت برشمرد.
این مسئول تصریح کرد: وحدت و اتحاد نیاز اصلی جامعه برای پویایی، شکوفایی و توسعه محورهای مختلف و وجود اختلاف، نفاق و تفرقه در جامعه را خواست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای بی‌ثباتی، عقب‌افتادگی، عدم استقلال‌طلبی و وابستگی به بیگانگان عنوان کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false