×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عباس زارع معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون ۸۱ نفر برای عضویت در خانه مطبوعات ثبت نام کردند که از این تعداد ۹ نفر صاحب امتیاز،۱۹ نفر مدیرمسئول و ۴۸ نفر خبرنگار هستند.

زارع اظهار داشت:  اصحاب رسانه در زمان ثبت نام اگر بیمه همان رسانه ای که فعالیت می‌کنند باید بیمه رسانه را انتخاب در غیر این صورت باید بیمه غیر رسانه را انتخاب کنند تا مدیرمسئول آن رسانه درخواست آن فعال رسانه ای را تأیید تا بعد از آن خانه مطبوعات پرونده را برای عضویت بررسی کند.

وی گفت: خبرنگاران نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها در زمان ثبت نام باید گزینه زیرمجموعه دفتر نمایندگی را انتخاب کنند و اگر بیمه رسانه خود نیستند گزینه بیمه غیر رسانه ای را انتخاب کنند.

زارع گفت: بعد از ثبت نام اهالی رسانه برای عضویت در خانه مطبوعات ابتدا هیات مدیره خانه مطبوعات بر اساس شرایط مندرج در اساسنامه بررسی می‌کند و بعد از آن در صورت تأیید اداره ارشاد استان بررسی نهایی را انجام می‌دهد و در صورت عدم تأیید نیز خانه مطبوعات درخواست عضویت را رد می‌کند که در صورت اعتراض فرد متقاضی به واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران مراجعه می‌کند.

وی گفت: سیستم ثبت عضویت خانه مطبوعات کشور به طوری طراحی شده است که بسیاری از درخواست‌ها بر اساس اطلاعات داده فرد ثبت نامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زارع اظهار داشت: تا پایان وقت اداری ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ از استان مازندران ۸۱ نفر برای عضویت در خانه مطبوعات ثبت نام کردند که از این تعداد ۹ نفر صاحب امتیاز،۱۹ نفر مدیرمسئول،۴۸ نفر خبرنگار و پنج نفر به عنوان نماینده نشریات سراسری بوده‌اند.

وی در پایان گفت: همانطور که درخواست عضویت به صورت الکترونیکی است بررسی پرنده‌ها و اعلام نظر در بررسی عضویت‌ها هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false