×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، رضا عبدی  معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ‌آمل، با بیان اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتیٰ تولید و اشتغال از سوی دولت ستاد فرماندهی سه قوه تشکیل شد، اظهار داشت: در دستور این ستاد در استان مازندران نیز چنین ستادی فعال شده تا کاهش نرخ بیکاری و مشکل اشتغال دست مورد بررسی قرار گیرد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به سهم ۵ هزار و ۲۶۲ نفری این استان در اجرای طرح کارورزی از ثبت‌نام ۸ هزار مازندرانی خبر داد.

وی نرخ بیکاری از ۱۲ درصد به ۸ درصد در این استان خبر داد و گفت: اکنون برنامه‌های مناسبی برای تولید و اشتغال در دولت در دست است که اشتغال فراگیر مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

عبدی با تاکید براینکه یکی از این برنامه‌ها بر اجرای طرح کارورزی از سوی ستاد است که تاکنون مورد توجه قرار گرفت، افزود: با برنامه‌های در پیشرو برای ۹۷۰ هزار نفر شغل پیش‌بینی شده که سهم مازندران ۵۰ هزار نفر است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه علاوه بر اشتغال در محوریت کاورزی، در دو بخش مزدبگیری و کارآفرینی نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است، عنوان کرد: در حوزه کسب و کار خرد امسال برخلاف سال‌های گذشته اعتباراتی برای دستگاه‌های اجرایی چون سازمان بهزیستی، کمیته امداد بسیج سازندگی، صندوق کارآفرینی امید افزایش یافته است..

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false