×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عیسی میرشفیعی معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت استمرار آموزش به‌طور مجازی در ایام تعطیلی مدارس و همچنین با توجه به تأکید مدیرکل محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت معلمان و آموزگاران ، بارگذاری محتوای تولیدی توسط منتخبی از معلمان و آموزگاران در شبکه «ایتا» آغاز شد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران افزود: ممکن است معلمانی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند که محتواهای مختلف و بعضاً غیراستاندارد را از کانال‌ها می‌گیرند و برای دانش‌آموزان خود به اشتراک می‌گذارند که شیوه مناسبی نیست.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت بر تولید محتوا و ارائه محتواهای استاندارد گفت: به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم کانال‌هایی طراحی کنیم که هم قانونی و به‌راحتی قابل دسترسی برای معلمان ، دانش‌آموزان و خانواده‌ها باشد و هم محتوای هدفمند و استاندار به این کانال‌ها تزریق شود و مورد استفاده قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه توضیح داد: طی یک فراخوان ، معلمان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کردیم و برای هر پایه ۵ تا ۱۰ معلم برای تولید محتوا تعیین شدند ضمن این‌که برای هر پایه یک تیم مدیریت در «واتساپ» تشکیل شد و این افراد ، محتواهای تولیدی را مورد بررسی دقیق کارشناسانه قرار می‌دهند و به رأی می‌گذارند و هر محتوایی که در نهایت توسط این تیم که خود از کارشناسان مورد تأیید هستند ، آرای لازم را به دست آورد به کانال عمومی که در «ایتا» طراحی شد ارسال می‌شود تا در دسترس معلمان ، دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گیرد.

میرشفیعی درخصوص انتخاب «ایتا» نیز گفت: این اپلیکیشن، یکی از اپلیکیشن‌های داخلی است و محیط و کار با آن نیز شباهت بسیاری با تلگرام دارد و با سلیقه‌ی ما هماهنگ است ضمن این‌که منع قانونی ندارد ، بی‌نیاز از «فیلترشکن» است و می‌توان از طریق ادارات شهرستان‌ها و مناطق استفاده از آن را به مدیران مدارس رسماً ابلاغ کرد.

میرشفیعی همچنین گفت: بارگذاری محتوای مورد نیاز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و پایه ششم انجام شد و محتوای پایه‌های اول تا پنجم نیز ظرف امروز تا فردا در این کانال‌ها بارگذاری خواهد شد.

وی از تمام معلمان و خانواده‌ها خواست وارد این کانال به آدرس‌های درج شده زیر همین خبر شوند و اطمینان خاطر داشته باشند که هر مطلب و هر محتوایی که در این کانال قرار داده می‌شود استاندارد و مورد تأیید اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران است.

گفتنی است آدرس‌های مورد نظر در اپلیکیشن «ایتا» به شرح زیر است:

پیش‌دبستانی «جهادگران پیش‌دبستانی» Eitaa.com/jahadgaranepish
پایه اول «آموزگاران جهادگر ۱»Eitaa.com/jahadgarane1
پایه دوم «آموزگاران جهادگر ۲» Eitaa.com/jahadgarane2
پایه سوم «آموزگاران جهادگر ۳» Eitaa.com/jahadgarane3 ‌
پایه چهارم «آموزگاران جهادگر ۴» Eitaa.com/jahadgarane4
پایه پنجم «آموزگاران جهادگر ۵» Eitaa.com/jahadgarane5
پایه ششم «آموزگاران جهادگر ۶» Eitaa.com/jahadgarane6

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false