×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید محمد علی رضازاده مشاور عالی ورزش رزمی کیک بوکسینگ چی وان (k.p.f) جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:روز قدس نقطه اشتراک مسلمانان جهان و کانون مشترک اعلام انزجار آنان از رژیم منحوس صهیونیستی است.

وی با بیان اهمیت روز قدس اظهار داشت: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان اسلام است و باید برای حمایت از قدس و سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل تلاش جهانی صورت گیرد.

رضازاده با بیان اینکه دولت غاصب و مجهول صهیونیست محکوم به فنای ابدی است گفت: با بیداری اسلامی و تیزهوشی مسلمانان و گرامیداشت روز قدس بار دیگر لرزه‌ای بر پیکره پوشالی رژیم غاصب صهیونیست خواهند انداخت.

وی بر همدلی و اتحاد ملل مسلمان تأکید کرد و گفت: اگر ملل اسلامی به خود بیایند و اتحاد میانشان را افزایش دهند رژیم غاصب با وجود حمایت آمریکا و ایادی استکباری‌اش قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

مشاور عالی چی وان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روز قدس  روز سرنوشت ساز و مهمی برای جهان اسلام است، تصریح کرد: همه مسلمین سرتاسر جهان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس اهمیت این روز بزرگ را به اثبات خواهند رساند.

وی اضافه کرد: تحولات اخیر در کشورهای مسلمان و خیزش‌های اسلامی نتیجه همین راهپیمایی‌ها و اتحاد مسلمین در برابر مستکبران و ظالمان بوده است.

رضازاده با اشاره به نقش و جایگاه روز قدس در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: روز قدس در واقع ترویج و انتقال تفکر ضد صهیونیسم است که باید با نهایت هوشمندی از این فرصت بهره‌وری کرد.

وی بیان کرد: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد.

رضازاده به اهمیت برگزاری مراسم روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان چون دل در گرو اسلام و مقدسات آن دارند شرکت در راهپیمایی قدس را بر تمامی امور ارجحیت داده اند و به جهانیان اعلام کرد ند که فلسطین و قدس  متعلق به تمامی بشریت است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false