×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ محمد عمادی ، مسوول کانون زیارت اولی ها ساری ، گفت : اولین سفر زیارت اولی ها بعد از ۲۰ ماه از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون ۱۳۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسوول کانون زیارت اولی ها ساری با بیان اینکه خدمت و کمک به مردم موضوع بسیار مهم و ارزشمند در فرهنگ قرآنی و اسلامی به شمار می‌رود ، گفت : خدمت به امامان معصوم و امام رضا(ع) ، خدمت‌ رسانی به زئران ایشان می باشد که یکی از زمینه های خدمت ، فراهم کردن شرایط برای زیارت افراد بی بضاعت و کم بضاعت می باشد.

وی به اقدامات دفتر آستان قدس رضوی با کمک خیرین برای اعزام زیارت اولی ها اشاره کرد و افزود : از سال ۱۳۹۶ تا شیوع بیماری کووید ۱۹ بالغ بر ۲۴ دستگاه اتوبوس و ۱۲۲۳ زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.

عمادی با بیان اینکه با شیوع کووید ۱۹ اعزام زیارت اولی ها به مدت ۲۰ ماه متوقف شد ، ادامه داد : از اول آبان ماه سال جاری اعزام زائرین آغاز شد و تاکنون سه دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۳۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسوول کانون زیارت اولی ها ساری بیان کرد : ماهانه یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند و این آمادگی را داریم که این رقم را افزایش دهیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین گفت : هزینه های این سفر به کمک خیرین عضو آستان قدس رضوی تامین می شود و بخشی را هم خود زائر پرداخت می کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false