×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فرامرز اسدپور مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران در جمع خبرنگاران گفت : چهار مدرسه به تعداد بیش از ۲۰ کلاس درس دیگر به ظرفیت فضاهای اسکان مسافران در مدارس این استان اضافه شده است .
اسدپور افزود : با اضافه شدن این تعداد مدرسه هم اکنون تعداد مدارس اسکان مسافران نوروزی مازندران از ۴۱۱ به ۴۱۵ مدرسه افزایش یافته است .
وی با اشاره به اینکه امروز شنبه روز نخست پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس مازندران است ، ادامه داد : شب گذشته پذیرش مسافران در برخی مدارس و سوئیت های رفاهی آموزش و پرورش مازندران انجام شد .
مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران که خود سابقه فعالیت ۲۰ ساله در این نهاد را دارد ، گفت : حضور مسافر در این روزهای پایانی سال و پذیرش آنها در مدارس تاکنون بی سابقه بود .
وی افزود : با توجه به حضور مسافران و پذیرش آنها در مدارس مازندران قبل از آغازفعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران حکایتگر روزهای پرجمعیت مسافران در استان است .
به گفته اسدپور به همین منظور پیش بینی های لازم برای ایجاد فضای اسکان مسافران در دیگر مدارس مازندران نیز اندیشیده شد تا در صورت لزوم سریع به امکانات و وسایل تجهیز شوند .
نوروز سال ۹۵ حدود ۴۰۰ هزار نفر روز در قالب ۲۷ هزار و ۵۰۲ خانوار مهمان آموزش و پرورش مازندران بودند که از این میزان ۲۴ هزار و ۷۰۷ خانوار فرهنگی و ۲ هزار و ۷۹۶ خانوار غیر فرهنگی بودند .
مازندران سالانه میزبان ۳۰ میلیون مسافر است که حدود ۱۲ میلیون نفر شب اقامت در نوروز سال ۹۵ ثبت شد .
مسئولان ارشد مازندران پیش بینی می کنند که نوروز سال ۹۶ تعداد بیشتری از مسافران را در این استان شاهد باشند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false