×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر میزبان دو نوعروس و نوداماد خواهد بود.

سرهنگ قاسم موقر در گفتگو با خبرنگار رخداد شمال  به تشریح برخی از برنامه های شاخص فرهنگی شب سال تحویل پرداخت و گفت: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر در شب سال تحویل میزبان دو نوعروس و نو داماد خواهد بود.

موقر با بیان این مطلب افزود: با عنایت شهداء دو نوعروس و نو داماد از شهرستان های بهشهر و فریدونکنار در شب سال تحویل و در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر مراسم عقد و جشن خود را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی ستاد راهیان نور سپاه کربلا نیز برنامه هایی را برای  این دو نوعروس و نوداماد در یادمان های عملیاتی در نظر گرفته است که با حضور زائرین برگزار می شود.

مسئول اردویی سپاه کربلا تصریح کرد: روز ۲۹ اسفند به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز مادر خادمین شهدای استان مازندران و زائرین راهیان نور به دیدار تعدادی از مادران معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان های خرمشهر و آبادان می روند و با اهداء گل و هدیه از مقام شامخ مادران شهدا تجلیل بعمل می آورند.

موقر با اشاره به اینکه در ۱۰ روز گذشته هشت هزار زائر مازندرانی تحت خدمات اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر قرار گرفتند افزود: در شب سال تحویل حدود پنج هزار زائر مازندرانی در اردوگاه های اندیمشک و خرمشهر پذیرایی می شوند و در روز سال تحویل در دو یادمان شلمچه و هفت تپه مستقر خواهند شد.

موقر با اشاره به افتتاح یادمان چیلات گفت: در روز جمعه با حضور زائران و خانواده های شهدا و خادمین شهدا یادمان چیلات که یادآور دلاورمردی های رزمندگان سرافراز لشگر ۲۵ کربلا در عملیات والفجر ۶ بود افتتاح شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false