×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی پروژه های بخش محروم یانه سر بهشهر افزود: یکی از ملاک‌های تخصیص اعتبار، موفق عمل کردن استان مورد نظر به لحاظ کیفیت و سرعت عمل در روند کار است که بر همین اساس ۲۵ میلیارد ریال به سه دهستان در بهشهر، ساری و تنکابن اختصاص یافت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای ۳۰ پروژه در شرق استان گفت: تاکنون بسیجیان در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده اند.

شریعتی اظهار کرد: این عمران و آبادانی در دهستان شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن مازندران در حوزه های زیر ساختی ، ایجاد اشتغال ، فرهنگ و آموزش و بهداشت و درمان این روستاها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در دوران دفاع مقدس بیشتر از سایر قشرها بوده است، افزود: امروز هم در صحنه های مختلف سازندگی بسیجیان با قوت وارد شده و گروههای جهادی با تمام توان برای محرومیت زدایی وارد کار شده اند و تاکنون پیشرفت های مناسبی کسب شده است.

شریعتی گفت: پروژه های در دست اقدام در دهستان های شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن مازندران تا تابستان امسال یعنی تابستان ۹۶ به اتمام می رسد و مردم طعم این خدمات را می چشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال به دهستان های محروم این استان خبر داد و گفت: روند کار اجرایی در مازندران رو به پیشرفت است و از عملکرد خوبی برخورداریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false