×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سرهنگ قاسم موقر مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان مازندران با اشاره به اینکه راهیان نور مصداق تجلی رویش انقلاب است، گفت: خادمان شهدای مازندران در خوزستان سازماندهی شدند.

موقر با بیان اینکه خادمان راهیان نور امسال غالبا باراولی هستند اظهار داشت: با برنامهریزی‌هایی که در راستای تداوم آموزش خادمان شهدا در سال جاری داشتیم توانستیم خوش فکرترین و باانگیزه‌ترین نیروهای فرهنگی استان را برای خدمت به زائران مناطق عملیاتی انتخاب کنیم.

وی افزود: اکنون ۸۵ درصد از خادمان شهدای اردوگاه‌های مازندران در خوزستان از نسل چهارم انقلاب و بار اولی هستند.

موقر استقبال نوجوانان استان برای خدمت به زائران را وصف ناپذیر توصیف کرد و گفت: تجلی رویش انقلاب در راهیان نور بوده و این نوجوانان و جوانان پاسبانان گنج و ثروت دفاع مقدس هستند.

این مسئول با اشاره به سازماندهی خادمین شهدای مازندران گفت:  در راستای بهبود خدمات رسانی به زائرین شهدا در اردوگاه‌های مازندران در خوزستان ۱۱۳ نفر از خادمین استان عصر جمعه به اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعزام می‌شوند که از این تعداد ۵۰ خادم خواهر و ۶۳ خادم برادر هستند.

وی افزود: این دوره از اعزام که ۲۸ اسفند ماه صورت می‌گیرد آخرین بازه اعزام خادمین افتخاری شهدا بوده که با توجه به استقبال فراوان، خادمین با قرعه کشی انتخاب شدند .

مسئول راهیان نور سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تا دوازدهم فروردین میزبان زائرین شهدا خواهد بود و زائرانی که پس از این تاریخ قصد بازدید از مناطق عملیاتی را دارند می‌توانند با هماهنگی در اردوگاه شهدای مازندران استقرار یابند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false