×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، ابراهیم گران پاشا مدیر کل شرکت راه آهن شمال کشور  در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب که از ۲۷ اسفند پارسال تاکنون حدود ۸۰ هزار مسافر نوروزی از طریق قطارهای این شرکت جابجا صورت گرفته افزود : جابجایی این تعداد مسافر توسط حدود ۳۰۰ رام قطار رفت و برگشت شرکت راه آهن شمال انجام شد.

گران پاشامدیر کل شرکت راه آهن شمال کشور با اشاره به افزایش حدود ۱۰ درصدی جابجایی مسافران نوروزی امسال به مدت مشابه سال قبل ، ادامه داد : در ایام تعطیلات نوروز امسال روزانه ۳ هزار مسافر با ۱۶ رام قطار جابجا شدند .

مدیر کل راه آهن شمال کشور اضافه کرد : بخش عمده ای از جابجایی مسافران به صورت رفت و برگشت به مشهد ، تهران و گرگان بود و حدود ۲۰ هزار مسافر به صورت بین راهی شهرهای استان مازندران جابجا شدند .

گران پاشا  گفت : برای خدمات رسانی مطلوب و بهتر به مسافران نوروز ، شرکت راه آهن شمال ۲ واگن ذخیره برای حمل مسافر در زمان پیک سفرهای نوروزی در مسیرهای این راه آهن در نظر گرفت .

به گفته گران پاشا ظرفیت هر یک از این واگن های ذخیره حدود ۶۰ مسافر است و این واگن ها در روزهای پیک سفر در صورت نیاز برای جا به جایی مسافر استفاده می شود .

مدیر کل راه آهن شمال ، کشور گفت : در روزهای عادی ۱۶ رام قطار روزانه در مسیر حمل و نقل ریلی راه آهن شمال کشور تردد می کنندو چهار تا پنج هزار مسافر از این طریق جا به جا می شوند .

قطارهای راه آهن شمال علاوه بر مسیرهای محلی پل سفید به گرگان و بر عکس ، در مسیر های ساری به تهران و ساری به مشهد و بر عکس هم مسافر جا به جا می کنند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false