×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران به بهانه هفته تامین اجتماعی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران از زحمات و تلاش های خادمین این سازمان تقدیر و تشکر کردند.

دکتر محمد خورشیدی ،مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان مازندران در این نشست با بیان اینکه اتفاقات خوب و مهمی در بحث تجهیزات درمانی و خدماتی در استان رقم خورده است،گفت:امروز مفتخریم که بیمارستان ولیعصر قائم شر فرامنطقه ای عمل کرده و به سراسر کارگران و بازنشستگان تحت پوشش درمانی این سازمان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود:دیگر مراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان نیز طی چند سال گذشته برای خدمات دهی مطلوب تر و با کیفیت تر به سیستم هتلینگ تبدیل شد.

نصرالله دریابیگی ،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی کشور،گفت:متاسفانه امروز کارگران و بازنشستگان در شرایط معیشتی و درمانی سختی بسر می برند.

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با اشاره به اتفاقات و تصمیمات خوب دولت در خصوص پرداخت بخشی از بدهی ها به سازمان تامین اجتماعی کشور برای اجرای طرح همسان سازی حقوق،گفت:به لطف خدا و حمایت دولت تلاش های مستمر نمایندگان کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی به ثمر نشست.

وی افزود:جا دارد که از این اقدام دولت به نمایندگی از بازنشستگان تامین اجتماعی استان تقدیر و تشکر کنم.

سید هادی ساداتی ،رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران ،گفت:در این شرایط سخت معیشتی برای کارگران ،تنها دلگرمی این قشر مظلوم خدمات بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود:باید تلاش کرد تا تنها بارقه امید کارگران محفوظ بماند.

کامران اصغری ،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح همسان سازی حقوق کارگران بازنشستگان کاری بزرگ در بحث بهبود معیشت کارگران بازنشسته تامین اجتماعی خواهد بود.

فرزاد گوهردهی ،مدیرکل بهزیستی مازندران نیز در این دیدار درباره ساخت مسکن ویژه مددجویان نیز گفت: سال گذشته طبق برش ترسیم شده ساخت ۳۶۰ مسکن برای مددجویان هدف گذاری شده بود اما ۶۹۲ مسکن به جامعه هدف تحویل شد که دو برابر برش ترسیم شده بوده است.

وی افزود: برای سال جاری ساخت ۴۰۰ مسکن مددجویی هدف گذاری شده که تاکنون تمامی واحدها آماده بهره برداری و واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: همزمان با هفته بهزیستی ۱۴۰ واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور به مددجویان جامعه هدف تحویل شده که عمده مسکن تحویل شده، به خانواده‌های دارای دو معلول به بالا است.

علی اصغر محمودی ،مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات امروز سازمان تامین اجتماعی مربوط به گذشته و دولت های قبلی است،گفت:یکی از راه های برون رفت از مشکلات این صندوق بین النسلی تقویت ارتباط نمایندگان مجلس با کارشناسان این سازمان به منظور حل بسیاری از قوانین اشتباهی و غلط است.

وی افزود:اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران در حال حاضر ۵۹ درصد جمعیت استان را تحت پوشش خدمات خود برده و به واقع یک میلیون و ۵۹۰ هزار نفر در این استان از خدمات مختلف بزرگ ترین سازمان بیمه گر کشور استفاده می نمایند.

در حال حاضر تامین اجتماعی در استان مازندران ۶۵۰ هزار بیمه شده و ۱۵۰ هزار تن از بازنشستگان را زیر چترحمایتی خود قرار داده است.

به گفته سید علی اصغرمحمودی ؛ خدمات این سازمان، قبل از تولد و پس از مرگ را شامل می شود.

لازن به ذکر است در مازندران ۱۰۷ هزار کارگاه فعال مستقرهستند و ۶۱ هزار کارگاه نیمه فعال وجود دارد و از این حیث رتبه چهارم را در کشور به این استان داده اند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false