×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، جلسه روسای هیات اسکواش شهرستان های مازندران با حضور بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران و مهندس علی رجبی مدیر کل ثبت احوال استان در سالن اجتماعات اداره کل ثبت احوال مازندران ، برگزار شد.

بهمن صفری مرمتی رئیس هیات اسکواش استان مازندران با اشاره به اینکه اسکواش مازندران در دو سال اخیر رشد خوب و چشمگیری داشته، خواستار استفاده از خلاقیت و نوآوری در این رشته برای رسیدن به  موفقیت های بیشتر شد.

رییس هیات اسکواش مازندران گفت:   در دو سالی که قبول مسئولیت کردیم، انقلاب و تحول بزرگی ایجاد شد و ما در این مدت کوتاه بالاتر از حد انتظار، ظاهر شدیم که این امر نتیجه یک کار گروهی و دسته جمعی است.

صفری، استفاده علم روز، توجه به سنین پایه و استعدادیابی و ساخت کورت اسکواش در شهرهای مختلف استان و جذب حامیان مالی از جمله برنامه های اجرا هیات اسکواش مازندران اعلام کرد.

علی رجبی مدیر کل ثبت احوال استان مازندران و عضو هیات رئیسه اسکواش مازندران در این جلسه با بیان این مطلب که یک روخداد بزرگ ورزشی به عنوان مسابقات ستلایت بانوان اسکواش ایران که رنکینگ بین المللی داشت را به میزبانی خانه اسکواش مازندران با موفقیت پشت سر گذاشتیم گفت : این مسابقه فرصتی برای اسکواش بازان بانوان ما بود که بتوانند خودشان را محک بزنند.

رجبی گفت : ورزش اسکواش استان مازندران با مدیریت جدید این هیات رونق خاصی گرفته است ، بطوریکه در کمتر دو سال با تشکیل تیم اسکواش شهدای غواص مازندران قهرمان لیگ دسته اول اسکواش کشور را کسب کرد و این باعث افتخار جامعه ورزش مازندران به خصوص ورزش اسکواش می باشد.

وی گفت : گسترش فرهنگ ورزش و بازی‌ها و تفریحات سالم امری لازم و ارزشمند است و باید در این مسیر اهتمام ورزید.

رجبی کیفیت بخشیدن به سطح ورزش و ارائه آموزش‌های تخصصی ورزشی به جوانان و نوجوانان اسکواش را از جمله برنامه‌های خوب هیات اسکواش مازندران دانست و گفت : به ورزش اسکواش علاقه مندم و امیدواریم اسکواش مازندران به اهداف مورد نظر خود برسد.

در پایان روئسای محترم شهرستان های بابلسر ، قائمشهر ، ساری ، میاندرود و نکاء در احکام های جداگانه از طرف به بهمن صفری رئیس هیات اسکواش مازندران به کمیته های ، اسکواش ساحلی، فنی و مهندسی ؛ همگانی ؛ کارگری و کمیته لیگ و مسابقات منصوب شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false