×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : دکتر رامین خسروی مدیر کل اموال تملیکی استان های مازندران و گلستان با اشاره به امضای تفاهم نامه دوجانبه  سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با سازمان گمرگ گفت : این تفاهم نامه به منظور همکاری مشترک برای  دسترسی به اطلاعات به صورت مکانیزه و حذف تبادل اسناد کاغذی و همچنین افزایش دقت و سرعت در انجام فرآیند ها میان طرفین در راستای اجرای دقیق قوانین و مقررات ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها است.

مدیر کل اموال تملیکی استان های مازندران و گلستان ضمن قدر دانی از  قسوریان مدیر عامل  سازمان اموال تملیکی کشور گفت: با راه اندازی این سامانه بسیاری از ماموریت های سازمان به سرعت قابل پیگیری است.

وی افزود: بر همین اساس، جریان تبادل اطلاعات به صورت شبانه روزی  برقرار  بوده و طرفین متعهد به استفاده از استانداردهای مورد توافق برای حفظ امنیت، یکپارچگی اطلاعات مورد تبادل و صحت اطلاعات هستند.

خسروی تصریح کرد: همسو با این تفاهم نامه از این پس  اظهارنامه های کالاهای متروکه و فروش آن ، کالاهای ضبط گمرکی (کالاهای ممنوع)، درخواست آعاده اظهارنامه، ارزش کالا، پروانه گمرکی خروج کالا  به صورت الکترونیک میان دو سازمان تبادل می شود.

وی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی عضو اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، بیان داشت: در ۹ماهه امسال سه میلیارد و ۵۱۲میلیون و ۵۱۶هزارو ۵۳ریال کالاهای ضبطی شامل مواد بهداشتی و آرایشی ، دخانیات و مواد خوراکی انهدام شده است.

مدیر کل اموال تملیکی استان های مازندران و گلستان با اشاره به اینکه این مقدار کالای انهدام شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشته است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تراز  بخش درآمد و هزینه در اموال غیر منقول اداره کل اموال تملیکی استان مازندران مثبت است و در بسیاری از شاخص ها وضعیت مطلوبی را داریم.

وی با بیان این نکته که  فروش زمین ،اموال ضبطی و قضایی در این سازمان فقط از طریق مزایده صورت می گیرد، گفت: آگهی های مزایده فروش نیز از طریق سایت tamliki.ir در دسترس عموم قرار می گیرد.

خسروی در بخش دیگری به پلمپ الکترونیکی انبارها اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز نظارت ها بهبود یافته است

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false