×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ رضا غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران با بیان این مطلب که افزایش ۲۳ درصدی تعرفه برای تجاوز از الگوی مصرف است گفت : آن دسته از مشترکین خانگی که در فصل گرم سال بیشتر از حد الگو برق مصرف کنند ، علاوه بر افزایش هفت درصدی بهای برق ، به تناسب تا ۱۶ درصد با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.

غفاری افزود : از اردیبهشت امسال تعرفه مصرف مشترکین خانگی برق افزایش هفت درصدی داشته است در صورتی که توانیر برای پر مصرف ها ۱۶ درصد نیز افزایش بیشتر از این مبلغ را در نظر گرفته است.

وی پیک مصرف برای استان مازندران را از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور عنوان کرد و گفت : در این مدت تمامی مشترکین خانگی که مصرف خود را مدیریت نکنند و از الگوی مصرف تجاوز کنند با افزایش ۲۳ درصدی بهای برق مصرفی رو به رو خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران همچنین اعلام کرد که الگوی مصرف برق برای مشترکین خانگی مازندران در ایام پیک( تابستان) ۴۰۰کیلووات است در حالی که در باقی سال این میزان به ۲۰۰ کیلووات کاهش می یابد.

غفاری افزایش تعرفه مصرف برای مشترکین پر مصرف را اقدامی در جهت اصلاح الگوی مصرف و همچنین ایجاد عدالت در میان مشترکین عنوان کرد و گفت : نباید میان مشترکینی که مصرف غیر اصولی دارند با کسانی بدرستی مصرف برق را مدیریت می کنند ، شرایط یکسان باشد.

وی اظهار داشت : البته افزایش تعرفه به منظور جریمه فقط برای مشترکین خانگی است و برای واحدهای تجاری و صنعتی همان افزایش نرخ هفت درصد را خواهند داشت که در سراسر کشور یکسان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران میانگین نرخ برق مصرفی به ازای هر کیلووات ساعت در سال گذشته را ۱۱۰ تومان اعلام کرد و گفت : مصرف برق در استان طی تابستان تا ۲ می شود و به همین دلیل هم تابستان گذشته در برخی روزها مجموع برق مصرفی استان از سه هزار مگاوات نیز عبور کرد که رکورد جدیدی محسوب می شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false