×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : ولی الله اسدیان مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال(تانش) استان مازندران درجمع خبرنگاران گفت: اقتصاد مقاومتی نشانه عظمت و قدرت ایران اسلامی در مقابل توطئهها و تحریمهای ظالمانه دشمنان است.
اسدیان نشستهای مختلف در بحث جنگ نرم، امام، انقلاب و رهبری و دیدار با خانواده معظم شهدا را از برنامههای فرهنگی این مجموعه ذکر کرد.
مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال(تانش) یادآور شد: یکی از برنامههای ما توجه به ورزش است که سال گذشته مسابقات تفریحی و ورزشی با رویکرد فرهنگی شامل برگزاری مسابقات فوتسال، فوتبال و والیبال برگزار کردیم.
اسدیان گفت: آنچه بیشازپیش در بیانات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است بحث اقتصاد مقاومتی است ایشان معتقد هستند که یکی از راههای عبور از مقطع حساس و سرنوشتساز کشور جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش وابستگیها و تأکید بر مزیتهای تولیدات داخلی و تلاش مضاعف برای خوداتکایی دارد زیرا یکی از اهداف دشمن متمرکز شدن بر روی اقتصاد است تا به رشد ملی و تولیدات داخلی لطمه بزند.
اسدیان تصریح کرد:  تقویت و توجه به طرحهای پژوهشی ازنیروی های متخصص ما  در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است و ما میتوانیم تحریمها را به فرصت تبدیل کنیم زیرا این امر باعث خودباوری در آحاد جامعه خواهد شد.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی نشانه عظمت و قدرت ایران اسلامی در مقابل توطئهها و تحریمهای ظالمانه دشمنان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false