×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، به مناسبت روزجهانی حمل نقل مراسم تجلیل و تقدیر از نمونه های ترافیکی با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل  شهرداری ساری ،مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، فرماندار جویبار، مدیر کل بیمه ایران در مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی و مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران، دو عضو شورای شهر ساری، شهرداران نکا و فریم، مدیر کل کتابخانه های مازندران، فردوس حاجیان معلم برگزیده یونسکو و جمعی از مدیران شهری و اعضای سازمان در سالن مهرگان ساری با شکوه خاصی برگزار گردید.

 مهندس حبیب باقری مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل  شهرداری ساری با بیان این نکته که در طی این مدت که قبول مسئولیت نمودم تلاش نمودیم پروژه هایی را تعریف کنیم که در راستای کاهش ترافیک باشد، اظهار داشت: آموزش و ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان از جمله برنامه های این سازمان می باشد که به جد پیگیری می کنیم.

باقری افزود: با توجه به اینکه این موضوع یکی از دغدعه های مدیران شهری است لذا می بایست با تلاش و برنامه ریزی تمامی مدیران شهری معضلات و مشکلات حوزه حمل و نقل ، ترافیک را مرتفع نماییم.

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در بیان دیدگاههای خود گفت: مقوله ی حمل و نقل ترافیک از جمله مسائلی است که اهمیت فراوانی در سطوح مختلف جامعه دارد لذا از خدمات شایان شهرداری ساری علی الخصوص شهردار و مدیرعامل این سازمان تابعه که با اقدامات ارزنده خودشان توانستند عملکرد قابل توجه ای از خودشان به منصه ظهور برسانند، سپاسگزارم.

این مسئول تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی آمادگی هرگونه همکاری را با شهرداری ساری در راستای توسعه حوزه های مختلف مدیریت شهری دارد و انشاالله با همکاری و برنامه ریزی شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

فردس حاجیان فعال حوزه فرهنگی و معلم برگزیده یونسکو در این مراسم بیان داشت:مقوله ی فرهنگ امری مهم و حساس در جامعه کنونی می باشد که یکی از الزامات فرهنگ در جامعه کنونی ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان می باشد که در این راستا بنده نقش صداسیما را مهم و جدی میدانم که متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد عملکرد نامناسب رسانه ملی در حوزه فرهنگ سازی ترافیکی بوده ایم.

دکتر آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران نیز در اظهارات خود با قدردانی از برگزاری چنین برنامه ی باشکوهی، از اجرای طرح مشترک با این سازمان در امر ترویج کتاب با تاکسی خبر داد .

گفتنی است در پایان این برنامه از برترین های ترافیکی تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false