×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسعود بادین ، مدیر عامل بیمه آسیا در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که شرکت بیمه آسیا از روزهای نخست گروه هایی را برای کمک به سیل زدگان بسیج کرده است تصریح کرد: اعزام این نیروها برای پرداخت خسارت ها در مدت کوتاه بوده است.

مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه پیش بینی می شود که سیل اخیر بالغ بر ده میلیارد تومان به بیمه شدگان خسارت وارد کرده است اظهار کرد: تا کنون دو میلیارد تومان برای خسارت ها پرداخت شده است.

بادین با بیان اینکه هموطنان به اخذ بیمه جامع و کامل توجه کنند ، گفت: مردم نباید نقش بیمه ها را نادیده بگیرند و همه مشکلات خود را بر دوش دولت بگذارند.

مدیر عامل بیمه آسیا تصریح کرد: باید با دید بازتری به صنعت بیمه اعتماد کنیم تا بتوانیم بیمه نامه را با تعهدنامه و پوشش خوب اخذ کنند.

بادین با تاکید بر اینکه هموطنان باید با مزایای بیمه آشنا شوند ، ادامه داد: متاسف و متاثریم که نمی توانیم به افرادی که بیمه نامه ندارند کمک کنیم و به عنوان یک بیمه گر آن ها را به شرایط اول خود برگردانیم.

وی با بیان اینکه حوادث طبیعی کشور را تهدید می کند ، گفت: بلایای طبیعی همیشه وجود دارد بنابراین باید با خرید بیمه نامه جامع و کامل برای جبران خسارت ها آمادگی داشته باشیم.

بادین به خسارت سیل اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود که سیل اخیر بالغ بر ده میلیارد تومان به بیمه شدگان خسارت وارد کرده است که تا کنون دو میلیارد تومان از خسارت ها پرداخت شده است.

مدیرعامل بیمه آسیا کشور ادامه داد: در سیل لرستان و خوزستان و فارس اکیپ آماده باش هستند که به محض برآورد خسارت خدمت رسانی و خسارت ها را پرداخت می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false