×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد داوری مدیر سیرک بین المللی سلاطین در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با بیان اینکه ملی پوش ووشو بودم و اکنون برای شادی مردم و پرکردن اوقات فراغت آنان با گروهی ورزشکار و هنرمند لحظات شاد و مهیجی را برای مردم رقم می زنیم ، گفت: از بدو راه اندازی سیرک تا کنون در ۱۰۰تا ۱۵۰شهر کشور اجرا داشته ایم.

مدیر سیرک بین االمللی سلاطین از استقبال خوب مردم ساری از اجرای این سیرک در این شهر خبر داد و گفت: اجرای سیرک بین المللی سلاطین تا ۲۴اسفندماه در ساری تمدید شده است.

وی با اشاره به استقرار سیرک بین المللی سلاطین در پارک ملل ساری از اول اسفندماه ، گفت: سیرک بین المللی سلاطین با سابقه فعالیت ۱۰ساله تنها سیرک مدرن کشور است که بدون حیوانات برنامه های فرهنگی و هنری شاد ، سرگرم کننده و هیجان انگیز اجرا می کند.

وی افزود: سیرک بین المللی سلاطین به مدت ۵سال با نام «ستاره ایرانیان» فعالیت داشته و اکنون با نام فعلی (سیرک سلاطین ایرانیان) و با حضور در استان های کشور در۱۵آیتم برنامه های شاد و مهیج برای علاقمندان اجرا می کند.

مدیر سیرک یین المللی سلاطین ،نمایش سراسر خنده دلقک ها ، نمایش معبد شائولین ، آکروبات(تعادل صندلی در ۸متری) ، عملیات ترکینگ توسط قهرمان جهان ، سرویل(تعادل حلقه لغزنده) ، مرد لاستیکی ، مرد عنکبوتی ، پرواز با شال در ارتفاع ۱۰متری ، خطر با ۵ اره برقی روشن ، عملیات چشم سوم ، شعبده بازی ، آتش بازی حرفه ای ، نمایش اژدها چینی و … را از بخش های جذاب و مهیج سیرک بین المللی سلاطین عنوان کرد.

داوری با اشاره به حضور چندین باره سیرک سلاطین در استان مازندران و دومین بار در ساری ، اظهار کرد: استقبال مسئولان شهری از ما خوب بود و شهرداری ساری همکاری مطلوبی با تیم ما داشت و بهترین مکان را در اختیار گروه ما قرار داد.

وی ادامه داد: استقبال و حمایت مردم ساری از سیرک سلاطین بی نظیر بود با وجود اینکه قرار بود تا ۱۵اسفند در این شهر اجرا داشته باشیم اما تا ۲۴اسفندماه تمدید شده است.

مدیر سیرک سلاطین ، گفت: با گذشت زمان و نسبت به دوره های قبلی در اجرا بر کیفیت کار افزوده شده منتها قیمت سیرک در ساری به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم ۳۰هزار تومان تعیین شده است در حالی که ۴سال پیش برای اجرا در لاهیجان این مبلغ دریافت می شد.

داوری ، درباره صدور مجوزهای اجرا گفت: پروسه صدور مجوزها کمی سخت است اما در ساری شهرداری همکاری خوبی داشت و از همین جا از شهردار ساری قدردانی می کنم.

وی ، درباره ایمنی تیم گفت: مجموعه سیرک ، تماشاچی ها و آکتورهای صحنه همگی بیمه هستند ضمن اینکه ایمنی مهم ترین بخش کار ما است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false