×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد خورشیدی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا گفت: استانداردسازی بخش درمانی از جمله مباحث مورد توجه در حوزه سلامت و درمان به شمار می آید در همین راستا از پنج ماه گذشته بحث هتلینگ بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد توجه قرار گرفت.

وی بخش بستری بیماران، بخش های سیار و تجهیزات پزشکی را از جمله مشکلات مورد توجه پزشکان در بیمارستان ها برشمرد که خوشبختانه با احیای فضاهای درمانی به این مشکلات رسیدگی شد.

مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به مراکز درمانی مازندران تصریح کرد: استان مازندران با دارا بودن ۵ بیمارستان،۱۴ مرکز درمان سرپایی و دفتر اسناد پزشکی به عنوان سومین استان از لحاظ گستردگی و سطح ارائه خدمات در مجموعه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور است.

به گفته خورشیدی ۶۰ درصد از جمعیت سه میلیونی استان مازندران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که از این میان ۴۵۱ تخت فعال در سطح مراکز درمانی تابعه سازمان تامین اجتماعی مازندران قرار دارد.

وی افزود: ۳۶ هزار و ۷۱۹ بیمار  سال گذشته در مراکز درمانی تابع سازمان تامین اجتماعی در ۴۵۱ تخت بستری و درمان شدند همچنین ۴ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۵۰۵ خدمات سرپایی در این مراکز انجام شد.

این مسئول درمانی اضافه کرد: در بحث ارتقای هتلینگ بیمارستانی در سطح استان مازندران ۸۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در بحث بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان های ولیعصر (عج) قائمشهر و بوعلی نکا مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار مورد توجه قرار گرفت.

خورشیدی ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان ها، پاسخگویی به انتظارات بیماران، افزایش رضایتمندی بیماران و استمرار استاندارد هتلینگ بیمارستانی را از جمله اهداف اختصاصی هتلینگ در مراکز درمانی و بیمارستان ها یاد کرد.

مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت بیمارستان بوعلی در منطقه شرق مازندران بیان کرد: بیمارستان بوعلی نکا به دلیل قرار داشتن در جاده بین المللی ، خدمات رسانی به مسافرین و مردم منطقه شرق مازندران از اهمیت خاصی برخوردار است لذا در این راستا طرح توسعه و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان بوعلی نکا با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در حال اجرا است و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false