×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ جلسه فصلی رابطین ستاد اقامه نماز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با حضور رابطین نماز مراکز درمانی و بیمارستانی ،امامان جماعت مراکز تابعه در سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به ریاست دکتر سید رضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید.

احمد حسین زاده دبیر ستاد اقامه نماز مدیریت درمان استان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش مفصلی از عملکرد این ستاد گفت : شورای اقامه نماز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در ستاد مرکزی و دیگر مراکز درمانی و بیمارستانی فعال بوده و در چندین سال متوالی توانسته،رتبه عالی را در سطح استان کسب نموده و مورد تشویق مسئولان وقت قرار گیرد .

وی ادامه داد : اجرای طرح سلامت معنوی ، فعالیت مستمر و مستند بر اساس تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور با سازمان تامین اجتماعی ، فعالیتهای مذهبی بر محوریت فرهنگ و تبیین فرهنگ نورانی نماز در فضای مجازی و اقامه نماز جماعت از اقدامات محوری شورای اقامه نماز استان بوده است.

رضا جمشیدی عضو شورای اقامه نماز تامین اجتماعی استان مازندران و رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد نیز در این جلسه بر مستند سازی فعالیتهای نمازی و توجه وضعیت نمازخانه ها به گونه ای که معقول و در شان همکاران باشند تاکید نمود.

حجت الاسلام صادقی امام جماعت ستاد مدیریت درمان مازندران نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود ، ایشان ضمن تبریک انتصاب دکتر کاظمی نیا به سمت مدیر درمان مازندران ادامه داد : مدیر درمان جدید استان مازندران شخصیت جوان ، مومن و با انگیزه ای هستند ، که میتوان در نگاه و رفتار ایشان آغاز فصل جدید شکوفایی را شاهد باشیم.

ایشان نماز را تجدید عهد انسان با خدای خویش عنوان کرد و ادامه داد:نماز فلسفه خلقت است و جایگاه آن در زندگی فردی و اجتماعی باید مشخص باشد چرا که درحقیقت پشتوانه مستحکم و ذخیره تمام نشدنی انسان و احیا گر روح و جسم است.

امام جماعت ستاد مدیریت درمان مازندران گفت : اگر مدیران به نماز اهمیت بدهند و آن را به درستی تبلیغ و تبیین نمایند، این امر باعث شکو فایی فرهنگ نماز میشود و روح معنوی و آرامش خاطر در فضای کاری برقرار می گردد.

سید ابراهیم جعفری سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد مدیریت درمان تامین استان مازندران نیز از برنامه حمایتی ویژه این مدیریت در خصوص فعالیتهای نمازی و ارتقاء روحیه معنوی و پشتیبانی های لازم در چهارچوب دستورالعملهای ابلاغی خبر داد.

دکتر سید رضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران و رئیس شورای اقامه نماز مدیریت درمان استان گفت : تلاش میکنیم در همکاری و تعامل با فعالان فرهنگی و مذهبی در حوزه نماز با کمک امامان محترم جماعت و رابطین فعال نماز همچنین همکاران اداره کل تامین اجتماعی مشکلات موجود را مرتفع سازیم و نماز جماعت را به بهترین شکل در همه مراکز ملکی تامین اجتماعی احیاء کنیم.

دکتر کاظمی نیا با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن گفت : پیشنهاد میکنم برای تبیین معارف نورانی قرآن و نماز از افراد عالم ، پژوهشگر و دانشمند حوزوی و دانشگاهی از ظرفیتهای داخلی و بیرونی نیز استفاده گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در ادامه سخنان خود بر جذب جوانان و مخاطبین با استفاده از روشهای علمی و متودولوژی محور اشاره کرد و افزود : نسل جدید برای آشنایی با مفاهیم قرآنی به پیش نیاز ها یی احتیاج دارند ، پس باید با شیوه های نوین نسبت به آموزش آنان اقدامات شایسته انجام دهیم و در این راه از ابتکارات بدیع و خلاقانه در حوزه معرفت شناسی و ارتقاء دانش و کسب معارف دینی و عرفانی در چهار چوب سیره و روش پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) گام برداریم.

رئیس شورای اقامه نماز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران گفت : اگر چه تحرکاتی در خصوص مسائل نمازی در فضای مجازی داشته و داریم که باید از دست اندر کاران این مهم تقدیر و تشکر نمایم ، اما داشتن برنامه ای مدون و مستمر با هدفمندی وروش شناسی علمی و تاًیر گذار باید در دستور کار ستاد اقامه نماز استان مازندران قرار گیرد.

دکتر سید رضا کاظمی نیا در پایان جلسه ضمن برخورداری از نظرات و پیشنهادات رابطین و امامان جماعت مراکز تابعه ستاد مدیریت درمان استان با اهداء یک جلد اثر نفیس معنوی از امامان جماعت بیمارستانهای تامین اجتماعی شهرستانهای نکا ، ساری ، بابلسر ،قائمشهر ، چالوس تقدیر کرد.

لازم به ذکر است که کارگاه آموزشی با موضوعیت : سامانه سجاده در انتهای این جلسه با حضور امامان جماعت و رابطین نماز برگزار گردید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false