×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،رضا مردانی مدیر تورهای ساری‌گردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: مازندران و شهرستان ساری سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران بوده که تور گردشگری ساری‌گردی با همکاری شهرداری ساری و شرکت خدمات گردشگری بهشت پنهان برای مسافران و گردشگران برگزار می‌شود.

مردانی با اشاره به استقبال مسافران از این تورها، گفت: گردشگران آلمانی از جاذبه‌های دیدنی ساری بازدید کردند.

وی افزود: هدف از تور ساری‌گردی شناساندن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به مسافران، کمک به ایجاد اشتغال جوانان در زمینه خدمات و کمک به رونق اقتصادی روستاییان با فروش صنایع دستی و غذاهای محلی است.

مردانی با بیان اینکه از ابتدای آغاز تور ساری‌گردی، ۳ گردشگر آلمانی از جاذبه‌های دیدنی ساری بازدید کردند، گفت: گردشگران با شرکت در این تور از خانه کلبادی، امامزاده یحیی (ع)، امامزاده عباس (ع)، تکیه پهنه‌کلا وجاذبه‌های گردشگری مانند آبشارها،چشمه‌ها و روستاهای هدف گردشگری دیدن می‌کنند.

وی گفت: در مبادی ورودی شهرها نیز کمپ‌های گردشگری مستقر شدند و کلبه چوبی برای شناساندن فرهنگ بوم و محلی نصب شد و پکیج‌های فرهنگی مانند نقشه شهر ساری، کتابچه گردشگری، سی دی آهنگ مازندرانی به همراه کیسه زباله به گردشگران داده می‌شود.

سرپرست تور ساری گردی افزود: سال گذشته هفت هزارو  ۲۰۰نفردر تور شرکت کردند که امسال پیش بینی می‌شود امسال به ۱۰هزار نفر برسد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false